logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infosystems SA umacnia się na rynku amerykańskim

  PR 12.04.2016, przeczytano 716 razy

Infosystems SA - właściciel technologii PuzzleFlow - wzmacnia swoje struktury na rynku północnoamerykańskim . W tym celu  spółka zależna PuzzleFlow Solutions Inc. otworzyła  biuro na wschodnim wybrzeżu USA w Nowym Jorku. Infosystems SA angażuje się również w promocję polskich technologii informatycznych na tamtejszym  rynku poprzez aktywny udział w oficjalnych misjach gospodarczych polskiego rządu. Ostatnia - w której uczestniczyła firma Infosystems SA - zorganizowana została w Bostonie i Waszyngtonie przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infosystems-sa-umacnia-sie-na-rynku-amerykanskim-,28129,artykul.html

Po okresie, w którym odnotowaliśmy znaczne wzrosty sprzedaży i zainteresowania naszą ofertą w Stanach Zjednoczonych – mówi Mariusz Sosnowski - zdecydowaliśmy się otworzyć nowy rozdział naszej obecności na rynku północnoamerykańskim  otwierając biuro Nowym Jorku dla naszej amerykańskiej spółki zależnej PuzzleFlow Solutions Inc., która obsługiwać będzie klientów w Ameryce Północnej. Siedziba ta jest - po Brukseli i Ras Al Khaimah (UEA) - trzecim biurem, stworzonym dla sprzedaży rozwiązań PuzzleFlow oraz systemów zarządzania iPackManager oraz PrintManager, a także obsługi wdrożeniowej i technicznej naszych zagranicznych klientów. Jesteśmy przekonani, że bezpośrednia współpraca z nimi przyniesie korzyści obu stronom, a nam pozwoli zapewnić jeszcze szybszą i bardziej kompleksową obsługę niż miało to miejsce dotychczas. Dzięki temu będziemy mogli również dostarczać naszym klientom coraz więcej niestandardowych rozwiązań, które dostosowane będą do potrzeb lokalnych rynków. Infosystems SA dysponuje obecnie pakietem zaawansowanych, wydajnych rozwiązań software’owych, dedykowanych m.in. dla branży wydawniczej. Charakteryzują się one dynamicznością, integralnością i skalowalnością, wychodząc naprzeciw obecnym i przyszłym wymaganiom firm z tego segmentu rynkowego. Ponieważ nasza oferta trafiła na podatny grunt i spotkała się z przychylnym przyjęciem przez rynek amerykański, Infosystems SA zadecydowała się na rozszerzenie jej w Stanach Zjednoczonych o rozwiązania wspierające zarządzanie w drukarniach akcydensowych (w tym zakresie oferujemy system PrintManager) oraz opakowaniowych (tu proponujemy z kolei system iPackManager).”

Nasze innowacyjne, w pełni zautomatyzowane rozwiązania – dodaje Mariusz Sosnowski - eliminują kosztowne ograniczenia, na jakie napotykają właściciele drukarń i wydawnictw we współczesnym świecie, głównie w obszarze produkcji i dlatego wzbudzają duże zainteresowanie na globalnym rynku, w tym oczywiście także w Stanach Zjednoczonych, gdzie do tej pory skorzystało już z nich prawie 70 amerykańskich przedsiębiorstw. Podjęta decyzja skoordynuje i wzmocni naszą zagraniczną działalność w ramach nowych, rozbudowywanych przez nas struktur. W ich ramach będziemy w stanie bezpośrednio sprzedawać i wdrażać nasze rozwiązania, dzięki czemu będziemy jeszcze bliżej naszych klientów, reagując na ich rzeczywiste potrzeby i sprawując większą kontrolę nad całością procesów”.

Ten kolejny i – jak podaje Infosystems SA - bardzo ważny krok na drodze konsekwentnego rozwoju firmy otwiera zupełnie nowy etap jej obecności w Stanach Zjednoczonych. Ma on przede wszystkim zapewnić bezpośredni poziom partnerstwa i opieki nad klientami.

Zmierzamy w kierunku bycia liderem na szeroko rozumianym rynku medialnym, dostarczając wydajne i konkurencyjne rozwiązania, redukujące znacząco koszty funkcjonowania firm z tego sektora. Jesteśmy przekonani, że doświadczenia, jakie posiadamy i nasza bogata oferta produktowa, a także bazujące na nowych strukturach działania stanowią obecnie doskonałą podstawę zarówno naszych sukcesów, jak również sukcesów naszych klientów z rynku amerykańskiego. Temu podyktowane są również nasze najbliższe działania, w tym wizyta w Bostonie i Waszyngtonie, podczas której nawiązaliśmy bardzo ciekawe kontakty biznesowe  Spotkaliśmy się z wieloma firmami i dystrybutorami, działającymi w branży wydawniczej, poligraficznej i opakowaniowej, które zaowocują z pewnością umacnianiem naszych polsko-amerykańskich relacji biznesowych”– podsumowuje Mariusz Sosnowski.

Źródło: Infosystems SA

www.infosystems.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764