logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infrastruktura sieci Plus przygotowana na rosnący ruch głosowy i internetowy

  PR 16.03.2020, przeczytano 488 razy

Istniejąca infrastruktura sieci Plus jest przygotowana na obsłużenie rosnącego w ostatnich dniach ruchu głosowego oraz większej ilości transferowanych danych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/infrastruktura-sieci-plus-przygotowana-na-rosnacy-ruch-glosowy-i-internetowy,386112,artykul.html

Zasoby technologiczne Grupy Polsat umożliwiają zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług również w sytuacji zwiększonego obciążenia sieci.

Zagrożenia, jakie niesie za sobą epidemia koronawirusa, a także związana z tym zmiana codziennych nawyków, to wyzwanie dla gospodarki i całego społeczeństwa.

Grupa Cyfrowy Polsat, w skład której wchodzi operator sieci Plus, jest przygotowana na rosnącą liczbę połączeń głosowych oraz zwiększony ruch internetowy wynikający między innymi z wyższej konsumpcji treści multimedialnych, czy też przeniesienia przez wiele przedsiębiorstw swoich procesów biznesowych do kanałów zdalnych. Pomimo zaobserwowanego wyższego wykorzystania sieci, klienci Plusa mogą być spokojni – sieć jest technologicznie gotowa na takie wyzywania.

- Epidemia koronawirusa zmieniła naszą codzienność. Praca zdalna, zamknięte szkoły, zalecenia pozostania w domu, to wszystko wpływa na zwiększony ruch w internecie. Dzięki sprawnie działającej infrastrukturze naszej sieci i zastosowaniu w jej budowie nowoczesnych technologii jesteśmy przygotowani na większy ruch użytkowników. Naszym klientom zapewniamy pełną funkcjonalność i jakość działania naszej sieci – tłumaczy Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.

Ponadto Plus podjął dodatkowe działania mające na celu zwiększenie potencjału sieci i świadczonych usług. Kolejne rozwiązania usługowe i technologiczne będą wprowadzane na bieżąco, w zależności od rozwoju sytuacji.

Cyfrowy Polsat jako największa grupa medialno-telekomunikacyjna w Polsce wprowadza również rozwiązania usługowe i produktowe w odpowiedzi na potrzeby klientów.

Wszyscy klienci sieci Plus i abonenci Cyfrowego Polsatu posiadają bezpłatny dostęp do pakietu IPLA Plus w serwisie internetowym IPLA. Do pakietu obejmującego wcześniej kanały: Polsat News HD, Polsat News 2, Polsat Play HD, Superstacja i Polsat Cafe HD, zostały promocyjnie dodane dwa nowe: Disney Channel dla dzieci i FOX dla osób starszych. Ponadto w pakiecie można znaleźć ulubione seriale i programy Telewizji Polsat, dostępne bez reklam.

Co istotne, transfer danych w sieci Plus dla użytkowników korzystających z IPLI jest zwolniony z naliczania opłat.

Z kolei wszyscy abonenci telewizji satelitarnej i kablowej IPTV Cyfrowego Polsatu, począwszy od pakietu Mini HD, w ramach „otwartego okna” mogą oglądać dodatkowe kanały: Polsat Comedy Central Extra, FOX HD oraz Disney Channel. Kanały Sundance TV, Paramount Channel HD, AXN i AXN HD są dostępne w „otwartym oknie” dla abonentów od pakietu Rodzinnego HD, Epic Drama od Familijnego HD, a AXN Black, AXN White oraz AXN Spin – od Familijnego Max HD.

Grupa Polsat pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które będą służyć społeczeństwu i gospodarce w zaistniałych okolicznościach.

Źródło: Grupa Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764