logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING: „Robimy swoje, tylko inaczej”

  PR 22.06.2020, przeczytano 657 razy
ilustracja

Nawet niepewne czasy nie zatrzymały Polaków. Nadal robimy swoje, tylko inaczej. ING Bank Śląski w nowej kampanii pokazuje, że działanie to nasza cecha wyróżniająca. Jednocześnie podpowiada, że łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing%3A-_robimy-swoje%2C-tylko-inaczej_,387506,artykul.html

- Polacy mają w sobie coś takiego, co nie pozwala im zatrzymać się w miejscu. W każdej sytuacji potrafią znaleźć rozwiązanie i odnaleźć się w zupełnie nowych warunkach. Niepewność nie powstrzyma ich od tego, aby iść do przodu*. Co więcej, obecna sytuacja pokazała, że stać nas na wyjątkową wrażliwość, solidarność i kreatywność. Otworzyliśmy się na innych, na lokalną społeczność, doceniliśmy nowe aspekty życia i nauczyliśmy się nowych rzeczy, także w zakresie technologii. I chcemy, żeby te pozytywne zmiany już z nami zostały. Nadal robimy swoje, tylko inaczej. Rola banku ma teraz szczególne znaczenie bo dbanie o finanse to bardzo aktualny temat. Ponad dwie trzecie Polaków spodziewa się kryzysu gospodarczego i wzrostu bezrobocia w perspektywie najbliższych 5 lat a aż 36% dostrzega obniżenie standardów finansowych w stosunku do analogicznego okresu sprzed 12 miesięcy** Dlatego na znaczeniu nabierają rozwiązania, które wspierają i ułatwiają ogarnianie finansów, takie jak spersonalizowane powiadomienia w Aplikacji Moje ING. Dzięki temu łatwiej jest działać, iść do przodu, robić swoje – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Aplikacja Moje ING z banku w telefonie staje się narzędziem, które aktywnie podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania. Dzięki wysyłanym w aplikacji powiadomieniom typu push, klienci wiedzą jaki jest poziom wykorzystania zaplanowanego miesięcznego budżetu, mają informację co dzieje się na kontach ich dzieci czy ile mają pieniędzy na kontach w innych bankach.

W przypadku tej ostatniej funkcji, ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji. Dzięki temu transakcje klienta ze wszystkich banków mogą być widoczne w jednej historii. Klient sam decyduje, kiedy włącza lub wyłącza widok kont z innych banków. Dane w ramach usługi są chronione przez najnowocześniejsze technologie, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa obowiązujących w sektorze finansowym.

Digitalizacja staje się już normą, dlatego kampanii ING Banku Śląskiego towarzyszy nowa wizualizacja, w której głównym elementem jest brand identifier - ikona aplikacji mobilnej. Ikona jest symbolem nowoczesnego, zdalnego sposobu bankowania i podstawowego kontaktu z bankiem. Dodatkowym, nowym elementem podkreślającym branding w materiałach audio oraz wideo jest również logo dźwiękowe.

  • Tytuł kampanii: „Robimy swoje, tylko inaczej”
  • Start kampanii: 17 czerwca 2020 r.
  • Narzędzia: TV, Internet, social media, oddziały, DM
  • Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

Dodatkowe informacje:

* National brand concept, Wally Olins
** badanie Corona Mood, GFK, maj 2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764