logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską

  PR 26.04.2019, przeczytano 319 razy
ilustracja

ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing%3A-kolejne-opinie-o-firmach-wyspiewane-przez-katarzyne-nosowska,382234,artykul.html

Dobre opinie są dla firm najlepszą reklamą a nagrane w formie teledysków pomagają im promować ich działalność, dzięki czemu mogą mieć więcej klientów. To ważne zwłaszcza dla małych firm, które nie miałyby szansy na taka formę reklamy. Mamy sygnały, że klienci dobrze odbierają nagrane opinie. Cieszy nas to bo chcieliśmy aby dobre opinie niosły się w sieci jak muzyka – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Dobry Głos dla firm” to akcja, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. Twarzą tegorocznej edycji jest Katarzyna Nosowska, która ze zgłoszonych na stronie www.glosdlafirm.pl opinii wyśpiewała 15 i nagrała do nich teledyski. Za aranżację i muzykę odpowiada sama artystka wraz z Pawłem Krawczykiem a za reżyserię teledysków Alan Willmann. Dodatkowo każdy przedsiębiorca mógł skorzystać ze specjalnie przygotowanego, dedykowanego wideo z artystką i zamieścić je na swoim fanpage’u.

W II edycji „Dobrego Głosu dla firm” klienci zgłosili około 1800 opinii o swoich ulubionych firmach a blisko 900 firm skorzystało z dedykowanego wideo z Katarzyną Nosowską!

Wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską opinie na bankowym kanale YouTube

  • Tytuł kampanii: „Dobry głos dla firm”;
  • Czas trwania kampanii: do 17 maja 2019 roku;
  • Koncept kreatywny kampanii: agencja Gong;
  • Zakup mediów: MullenLowe MediaHub;
  • Produkcja filmów: Film Produkcja.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764