logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING: Święto Trzech Króli kosztuje szatańsko dużo gospodarkę

  PR 07.01.2012, przeczytano 1273 razy

Każdy dodatkowy dzień wolny od pracy da sie przeliczyć na realne straty dla gospodarki - mówi Paweł Cymcyk, Menedżer Komunikacji Inwestycyjnej w ING TFI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing%3A-swieto-trzech-kroli-kosztuje-szatansko-duzo-gospodarke,14310,artykul.html

- Jeden dzień wolny od pracy to 6 mld 666 mln, które traci polskie PKB na właśnie tym dniu wolnym - wylicza Paweł Cymcyk.

To oznacza, że jeśli w zeszłym ryku w kasie państwa zabrakło 30 mld zł, to teoretycznie dodatkowe 5 dni pracujących w roku by uzupełniło te braki.

Co więcej według Pawła Cymcyka długie weekendy wcale nie sprawiają, ze wracamy do pracy wypoczęci i poprawia się nasza wydajność.

- Długie weekendy rozleniwiają, a wiec ta wydajność i produktywność pracownika przed i po długim weekendzie wyraźnie spada - uważa Paweł Cymcyk.

W tym roku zebrało się 9 dni ustawowo wolnych od pracy nie wliczając sobót i niedziel. Zgodnie z zeszłoroczną zmianą prawa, jest to dzień wolny od pracy oraz nauki.

Źródło: ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764