logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”

  PR 11.08.2020, przeczytano 686 razy
ilustracja

ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-bank-slaski%3A-_latwiej-robic-swoje%2C-gdy-ma-sie-ogarniete-finanse_,388067,artykul.html

Jeśli mamy pod kontrolą nasze finanse, wiemy, na co możemy sobie pozwolić. Wydatki planowane z wyprzedzeniem pozwalają nadal realizować swoje cele i cieszyć się życiem. Funkcje aplikacji Moje ING sprawiają, że zarządzanie finansami staje się dużo prostsze i łatwiej czuwać na wydatkami. W najnowszym spocie reklamowym ING zwraca uwagę, że ważne jest nie tylko pilnowanie wydatków, ale również oszczędzanie, dzięki korzystnym okazjom, takimi jak np. Visa Oferty w Moim ING. Po dołączeniu do programu, klienci mogą cieszyć się zwrotami części wydatków, o których będą informowały powiadomienia aplikacji.

- Postawy konsumenckie zmieniają się na bardziej zrównoważone w kwestii podejścia do wydatków. Szybko przestawiliśmy się też na bankowość mobilną – prawie połowa z nas zamawia zakupy z dostawą do domu. Widać również, że z każdym tygodniem uwalniania gospodarki, Polacy zaczynają patrzeć bardziej optymistycznie w przyszłość. Doświadczamy nowych rzeczy, odkrywamy nowe pasje, wracamy do działania. Aż 60% ankietowanych twierdzi, że będzie bardziej cenić swój czas – zmieniają się więc priorytety, ale nie zmienia nasza społeczna energia do działania – Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Dzięki programowi Visa Oferty klienci ING mogą otrzymać automatyczny zwrot części wydatków za zakupy kartą Visa u partnerów programu. Usługa jest dostępna, po zalogowaniu do aplikacji Moje ING w zakładce Moje Rabaty. Nie trzeba pobierać dodatkowej aplikacji na telefon ani podawać numeru karty. W sierpniu i wrześniu klienci banku będą mogli korzystać z atrakcyjnych ofert na zakupy w sklepach m.in.: H&M, Decathlon, Glovo i wielu innych. Żeby z nich skorzystać, należy je aktywować, czyli po prostu wyświetlić w Moim ING.

  • Tytuł spotu: „Babcia” w ramach kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”
  • Data emisji spotu: 10 sierpnia 2020r. (start kampanii 17 czerwca 2020 r.)
  • Narzędzia kampanii: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds (od 27 czerwca 2020 r.), social media, oddziały, DM
  • Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Badanie Corona Mood GFK zostało zrealizowane w maju 2020 roku, jego wyniki dotyczą więc nastrojów społecznych, jakie panowały w trakcie wychodzenia z najtrudniejszej fazy pandemii w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764