logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”

  PR 11.08.2020, przeczytano 328 razy
ilustracja

ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-bank-slaski%3A-_latwiej-robic-swoje%2C-gdy-ma-sie-ogarniete-finanse_,388067,artykul.html

Jeśli mamy pod kontrolą nasze finanse, wiemy, na co możemy sobie pozwolić. Wydatki planowane z wyprzedzeniem pozwalają nadal realizować swoje cele i cieszyć się życiem. Funkcje aplikacji Moje ING sprawiają, że zarządzanie finansami staje się dużo prostsze i łatwiej czuwać na wydatkami. W najnowszym spocie reklamowym ING zwraca uwagę, że ważne jest nie tylko pilnowanie wydatków, ale również oszczędzanie, dzięki korzystnym okazjom, takimi jak np. Visa Oferty w Moim ING. Po dołączeniu do programu, klienci mogą cieszyć się zwrotami części wydatków, o których będą informowały powiadomienia aplikacji.

- Postawy konsumenckie zmieniają się na bardziej zrównoważone w kwestii podejścia do wydatków. Szybko przestawiliśmy się też na bankowość mobilną – prawie połowa z nas zamawia zakupy z dostawą do domu. Widać również, że z każdym tygodniem uwalniania gospodarki, Polacy zaczynają patrzeć bardziej optymistycznie w przyszłość. Doświadczamy nowych rzeczy, odkrywamy nowe pasje, wracamy do działania. Aż 60% ankietowanych twierdzi, że będzie bardziej cenić swój czas – zmieniają się więc priorytety, ale nie zmienia nasza społeczna energia do działania – Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Dzięki programowi Visa Oferty klienci ING mogą otrzymać automatyczny zwrot części wydatków za zakupy kartą Visa u partnerów programu. Usługa jest dostępna, po zalogowaniu do aplikacji Moje ING w zakładce Moje Rabaty. Nie trzeba pobierać dodatkowej aplikacji na telefon ani podawać numeru karty. W sierpniu i wrześniu klienci banku będą mogli korzystać z atrakcyjnych ofert na zakupy w sklepach m.in.: H&M, Decathlon, Glovo i wielu innych. Żeby z nich skorzystać, należy je aktywować, czyli po prostu wyświetlić w Moim ING.

  • Tytuł spotu: „Babcia” w ramach kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”
  • Data emisji spotu: 10 sierpnia 2020r. (start kampanii 17 czerwca 2020 r.)
  • Narzędzia kampanii: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds (od 27 czerwca 2020 r.), social media, oddziały, DM
  • Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Badanie Corona Mood GFK zostało zrealizowane w maju 2020 roku, jego wyniki dotyczą więc nastrojów społecznych, jakie panowały w trakcie wychodzenia z najtrudniejszej fazy pandemii w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
Kampania marki Flegamax
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764