logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING Bank Śląski przygotował plecaki z ekoplakatu

  PR 02.12.2019, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-bank-slaski-przygotowal-plecaki-z-ekoplakatu,384942,artykul.html

Do produkcji wykorzystano kilkadziesiąt sztuk ekoplakatów (łącznie 1 752 m. kw. materiału), które na początku roku 2019 były wykorzystywane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Ekoplakat to innowacyjne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi.

– Ekoplakat to doskonałe narzędzie reklamowe. Cieszymy się, że dzięki ING nasz produkt otrzymał drugie życie – mówi Marcin Wojda, dyrektor sprzedaży w Cityboard Media. - Wyprodukowane plecaki wykorzystywane są w różny sposób. Trafiają do klientów ING, pracowników banku, czy uczestników eventów wspieranych przez firmę.

To już czwarta odsłona tej ekologicznej akcji. Firma łącznie wyprodukowała już kilka tysięcy sztuk ekologicznych plecaków, toreb i nerek, które powstały z materiałów wykorzystywanych w kampaniach reklamy zewnętrznej. Akcję koordynuje MullenLowe MediaHub. Cityboard Media jest jedną firmą na rynku, która oferuje ekoplakat.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w tym roku zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: wystartował najnowszy spot z byłym żołnierzem AK Witalisem Skorupką ps. Orzeł
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna skierowana do odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska,...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764