logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING Bank Śląski przygotował plecaki z ekoplakatu

  PR 02.12.2019, przeczytano 199 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-bank-slaski-przygotowal-plecaki-z-ekoplakatu,384942,artykul.html

Do produkcji wykorzystano kilkadziesiąt sztuk ekoplakatów (łącznie 1 752 m. kw. materiału), które na początku roku 2019 były wykorzystywane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Ekoplakat to innowacyjne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi.

– Ekoplakat to doskonałe narzędzie reklamowe. Cieszymy się, że dzięki ING nasz produkt otrzymał drugie życie – mówi Marcin Wojda, dyrektor sprzedaży w Cityboard Media. - Wyprodukowane plecaki wykorzystywane są w różny sposób. Trafiają do klientów ING, pracowników banku, czy uczestników eventów wspieranych przez firmę.

To już czwarta odsłona tej ekologicznej akcji. Firma łącznie wyprodukowała już kilka tysięcy sztuk ekologicznych plecaków, toreb i nerek, które powstały z materiałów wykorzystywanych w kampaniach reklamy zewnętrznej. Akcję koordynuje MullenLowe MediaHub. Cityboard Media jest jedną firmą na rynku, która oferuje ekoplakat.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
Piękno by Jawa – nowy magazyn inspirowany urodą Polek
Sieć Drogerii JAWA wprowadza bezpłatny kwartalnik o tematyce lifestylowej „Piękno by JAWA”.
Hejt w sieci jest bardzo popularnym zjawiskiem, który ma ogromny wpływ nie tylko na osoby prywatne ale także na przedsiębiorców. Zauważyć bowiem można mnóstwo opiniotwórczych stron, na których pracownicy lub po prostu anonimowe osoby mogą dzielić się swoimi opiniami na temat danej firmy. Czy w takim wypadku kampania przeciw hejtowi, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764