logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING Bank Śląski przygotował plecaki z ekoplakatu

  PR 02.12.2019, przeczytano 416 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-bank-slaski-przygotowal-plecaki-z-ekoplakatu,384942,artykul.html

Do produkcji wykorzystano kilkadziesiąt sztuk ekoplakatów (łącznie 1 752 m. kw. materiału), które na początku roku 2019 były wykorzystywane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Ekoplakat to innowacyjne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi.

– Ekoplakat to doskonałe narzędzie reklamowe. Cieszymy się, że dzięki ING nasz produkt otrzymał drugie życie – mówi Marcin Wojda, dyrektor sprzedaży w Cityboard Media. - Wyprodukowane plecaki wykorzystywane są w różny sposób. Trafiają do klientów ING, pracowników banku, czy uczestników eventów wspieranych przez firmę.

To już czwarta odsłona tej ekologicznej akcji. Firma łącznie wyprodukowała już kilka tysięcy sztuk ekologicznych plecaków, toreb i nerek, które powstały z materiałów wykorzystywanych w kampaniach reklamy zewnętrznej. Akcję koordynuje MullenLowe MediaHub. Cityboard Media jest jedną firmą na rynku, która oferuje ekoplakat.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764