logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING Bank Śląski sponsorem tytularnym Silesia Beats 2025

  PR 10.01.2025, przeczytano 300 razy

ING Bank Śląski został sponsorem tytularnym Silesia Beats, jednego z największych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się 19-21 czerwca w Parku Śląskim w Chorzowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-bank-slaski-sponsorem-tytularnym-silesia-beats-2025,407078,artykul.html

ING Silesia Beats będzie plenerowym wydarzeniem o randze ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Niepowtarzalny festiwal w wyjątkowym miejscu, który umiejętnie połączy ze sobą rozrywkę, artyzm, sztukę i kulturę. Na scenach wystąpią zarówno światowej sławy headlinerzy, doskonale znani międzynarodowi i polscy artyści, reprezentujący różne gatunki muzyczne i style.

– ING mocno stawia na budowanie wizerunku wśród młodego pokolenia. Chce być bliżej młodych, dla których festiwale muzyczne są ważnym elementem życia. Dlatego bank zaangażował się w jedno z największych muzycznych wydarzeń na Śląsku. Festiwale muzyczne to coś więcej niż koncerty – to przestrzeń, w której ludzie dzielą swoje pasje i tworzą wspomnienia na całe życie. W dobie coraz szybszego tempa życia, takie wydarzenia dają możliwość zatrzymania się, naładowania pozytywnej energii i spędzenia czasu z bliskimi w wyjątkowej atmosferze – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

 Z wielką przyjemnością, jak i potężną motywacją do dalszych działań ogłaszamy naszą współpracę z ING Bankiem Śląskim. W ostatnich miesiącach wypracowaliśmy mocny i super kreatywny plan, dzięki któremu tworzymy unikalne wydarzenie na festiwalowej mapie Polski, co zapewni uczestnikom wiele niezapomnianych wrażeń w magicznym Parku Śląskim. Pozyskałem nie tylko Sponsora Tytularnego, ale również prawdziwego partnera, który wykazuje się wielkim zrozumieniem i wspiera merytorycznie cały mój projekt – powiedział Adam Mitrenga, współorganizator, autor i producent ING Silesia Beats Festival. Łącząc siłę trzech podmiotów, tj. ING x PMG x MTG (Grupa Impel) dajemy gwarancję owocnej i wieloletniej współpracy – dodał A. Mitrenga.

W ramach współpracy z organizatorami ING zapewni szereg niespodzianek i aktywności dla uczestników zarówno przed, jak i w trakcie festiwalu. Konkursy, interaktywne zabawy, wyjątkowe strefy to tylko wybrane elementy, które sprawią Silesia Beats 2025 jeszcze bardziej wyjątkowym miejscem.

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764