logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING dla Eko

  PR 27.09.2021, przeczytano 1032 razy
ilustracja

ING Bank Śląski rusza z cyklem filmów o bankowych EKO inicjatywach. Projekt inauguruje film „Kultura OFFowa”, o tym co EKOlogiczne i EKOnomiczne w ING.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-dla-eko,393152,artykul.html

- W ING zdajemy sobie sprawę, że ekologia to inwestycja w przyszłość. Prezentując nasze EKO inicjatywy chcemy popularyzować wiedzę na ten temat i inspirować do działania. Chcemy również pokazać, że ekologia się opłaca. Zarówno nam, jako firmie, jak i planecie. Wierzymy, że tak samo, jak ważna jest każda złotówka, tak każde nawet najmniejsze EKO działanie ma sens – powiedziała Joanna Erdman, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.

Cykl filmów #INGdlaEKO prezentuje wybrane, ekologiczne inicjatywy podejmowane przez ING Bank Śląski. Do współpracy przy projekcie, bank zaprosił znanego dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii - Karola Wójcickiego, który jak nikt inny wie, że nie mamy planety B. Jako prowadzący, wyjaśnia w jaki sposób drobne działania mogą przyczynić się do realnych zmian i oszczędności.

Kultura OFFowa w ING to wewnętrzny program EKO edukacji, którego zadaniem jest uświadomienie pracownikom, że każdy z nas ma realny wpływ na środowisko a nawet drobne, codzienne czynności jak oszczędzanie światła, wody, papieru czy segregacja śmieci mają kosmiczne znaczenie zarówno dla środowiska jak i dla kieszeni.

Bank zachęca i inspiruje pracowników do wyrabiania w sobie EKO nawyków w lekki i kontekstowy sposób - dokładnie tam, gdzie ta wiedza może się przydać:

  • naklejki: na spłuczkach, kontaktach, podajnikach ręczników, koszach na śmieci – Pan Zmieszany;
  • materiały edukacyjne: filmiki i artykuły, które budują EKO świadomość;
  • EKO poradnik: prezentuje postawy ekologiczne - ziemiocentrycy, niezależni i minimaliści pokazują, jak robią swoje;
  • wodoszczelni: zgłaszanie wszelkich usterek i awarii.

ING udostępnia przygotowane przez siebie naklejki, także innym firmom i osobom, które chciałyby z nich skorzystać. Naklejki można pobrać ze strony internetowej banku.

Za strategię i koncept keatywny cyklu #INGdlaEKO odpowiada agencja Dziadek do orzechów. 

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764