logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ing i Patronite zapraszają na spotkania z doświadczonymi twórcami

  PR 12.10.2018, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-i-patronite-zapraszaja-na-spotkania-z-doswiadczonymi-tworcami,379714,artykul.html

Ruszyły zapisy na meet-up powered by ING & Patronite. To inspirujące spotkania ze znanymi twórcami internetowymi dla wszystkich młodych ludzi, którzy chcą rozwijać swoje pasje. Pierwsze spotkanie już 23 października w Warszawie.

Meet-upy to kolejny element naszej kampanii skierowanej do młodych „Najlepiej robić swoje” i akcji specjalnej przygotowanej wspólnie z serwisem Patronite. Wszyscy, którzy mają pasję i chcą ją rozwijać mogą posłuchać jak doświadczeni twórcy zmienili swoją pasję w sposób na życie, zadać im pytania i skorzystać z ich wiedzy by samemu ruszyć naprzód – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Meet-up powered by ING & Patronite to cykl uzupełniających się spotkań o różnej tematyce:

23.10.2018, Warszawa

  • „Znajdź pasję i nigdy jej nie porzucaj – jak zacząć tworzyć”?
  • Billie Sparrow, Baniak Baniaka, Zwierz Popkulturalny;

7.11.2018, Gdańsk

  • „Nie umiem w marketing – dlaczego twórcy boją się promowania swojej pasji”?
  • Katarzyna Hajdan, Astrofaza, 7 metrów pod ziemią, AGO Esports;

29.11.2018, Katowice

  • „Pasja a pieniądze - jak zarabiać i się nie sprzedać”?
  • Pabloemmm, Globstory, Trollsky, ZagrajnikTV.

Podczas każdego meet-upu przewidziano czas na panel dyskusyjny z sesją pytań i odpowiedzi oraz na wystąpienie twórcy – weterana Patronite. Zapisy na: www.ingbank.pl/lp/meet-up

Każde spotkanie będzie można również śledzić dzięki livestreamingowi (także w wersji z tłumaczeniem migowym).

ING i Patronite.pl połączyła wspólna idea: ludzie, ich pasje i potrzeba samorealizacji. Akcja jest częścią kampanii „Najlepiej robić swoje”, skierowanej do osób w wieku 18-26 lat. W kampanii ING proponuje młodym wsparcie w realizacji ich pasji oraz ofertę banku dopasowaną do ich oczekiwań - aplikację Moje ING mobile z nowym Kontem Mobi.

Na potrzeby akcji ING stworzyło bazę wiedzy przeznaczoną dla początkujących twórców. Jak zacząć, jak budować społeczność, czy talent jest kluczowy? Na te i inne pytania odpowiadają między innymi:

Globstory

7 metrów pod ziemią

W sieci dostępne również wcześniej opublikowane materiały innych twórców:

Zwierz popkulturalny

Baniak Baniaka

Astrofaza

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764