logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ing i Patronite zapraszają na spotkania z doświadczonymi twórcami

  PR 12.10.2018, przeczytano 592 razy
ilustracjastrzałka


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-i-patronite-zapraszaja-na-spotkania-z-doswiadczonymi-tworcami,379714,artykul.html

Ruszyły zapisy na meet-up powered by ING & Patronite. To inspirujące spotkania ze znanymi twórcami internetowymi dla wszystkich młodych ludzi, którzy chcą rozwijać swoje pasje. Pierwsze spotkanie już 23 października w Warszawie.

Meet-upy to kolejny element naszej kampanii skierowanej do młodych „Najlepiej robić swoje” i akcji specjalnej przygotowanej wspólnie z serwisem Patronite. Wszyscy, którzy mają pasję i chcą ją rozwijać mogą posłuchać jak doświadczeni twórcy zmienili swoją pasję w sposób na życie, zadać im pytania i skorzystać z ich wiedzy by samemu ruszyć naprzód – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Meet-up powered by ING & Patronite to cykl uzupełniających się spotkań o różnej tematyce:

23.10.2018, Warszawa

  • „Znajdź pasję i nigdy jej nie porzucaj – jak zacząć tworzyć”?
  • Billie Sparrow, Baniak Baniaka, Zwierz Popkulturalny;

7.11.2018, Gdańsk

  • „Nie umiem w marketing – dlaczego twórcy boją się promowania swojej pasji”?
  • Katarzyna Hajdan, Astrofaza, 7 metrów pod ziemią, AGO Esports;

29.11.2018, Katowice

  • „Pasja a pieniądze - jak zarabiać i się nie sprzedać”?
  • Pabloemmm, Globstory, Trollsky, ZagrajnikTV.

Podczas każdego meet-upu przewidziano czas na panel dyskusyjny z sesją pytań i odpowiedzi oraz na wystąpienie twórcy – weterana Patronite. Zapisy na: www.ingbank.pl/lp/meet-up

Każde spotkanie będzie można również śledzić dzięki livestreamingowi (także w wersji z tłumaczeniem migowym).

ING i Patronite.pl połączyła wspólna idea: ludzie, ich pasje i potrzeba samorealizacji. Akcja jest częścią kampanii „Najlepiej robić swoje”, skierowanej do osób w wieku 18-26 lat. W kampanii ING proponuje młodym wsparcie w realizacji ich pasji oraz ofertę banku dopasowaną do ich oczekiwań - aplikację Moje ING mobile z nowym Kontem Mobi.

Na potrzeby akcji ING stworzyło bazę wiedzy przeznaczoną dla początkujących twórców. Jak zacząć, jak budować społeczność, czy talent jest kluczowy? Na te i inne pytania odpowiadają między innymi:

Globstory

7 metrów pod ziemią

W sieci dostępne również wcześniej opublikowane materiały innych twórców:

Zwierz popkulturalny

Baniak Baniaka

Astrofaza

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764