logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING nagrodzony na Mixx Awards Europe

  PR 07.06.2019, przeczytano 308 razy

„Prosto o pieniądzach”, czyli edukacyjny cykl video ING Banku Śląskiego na YouTube, otrzymał srebrną statuetkę w kategorii Search Advertising w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-nagrodzony-na-mixx-awards-europe,382801,artykul.html

W filmach publikowanych na profilu banku na portalu YouTube, Marcin Iwuć w prosty i ciekawy sposób odpowiada na najczęstsze pytania Polaków dotyczące finansów. W opublikowanych do tej pory 14 filmach internauci mogą znaleźć odpowiedzi m.in. na pytania jak założyć firmę, obliczyć emeryturę, czy zacząć inwestować.

- W naszym banku na różne sposoby dzielimy się wiedzą o finansach i wspieramy klientów w podejmowaniu lepszych decyzji finansowych. Popularność naszych edukacyjnych filmów świadczy o tym, że wciąż jest to temat ważny dla naszych klientów i cały czas istnieje zapotrzebowanie na treści, które pomagają im poruszać się w świecie codziennych finansów – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową.

Dwie nominacje w konkursie MIXX Awards 2019 otrzymała również kampania banku - #weekendING. Historia Stefana, która była osią całej kampanii, otrzymała nominację w kategoriach Brand Advertising i Video Advertising.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020
Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764