logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING nagrodzony za działania w social mediach

  PR 16.08.2018, przeczytano 961 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski został nagrodzony w kategorii Social Media w konkursie „Tech Project Awards 2018” organizowanym przez brytyjski magazyn The Banker. Jury doceniło wykorzystanie technologii do budowania najlepszych doświadczeń klientów z marką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-nagrodzony-za-dzialania-w-social-mediach,37599,artykul.html

W 2017 roku szerokim echem w mediach społecznościowych odbiła się akcja, w której na witrynie oddziału ING Banku Śląskiego na warszawskim Bemowie zawisła kartka małej Helenki z informacją o zagubionej lalce. Ogłoszenie szybko znalazło się w sieci, a dzięki monitoringowi social mediów zauważył je także bank, który natychmiast zareagował i sprezentował dziewczynce nową lalkę. Niestandardowa reakcja ING skupiła na sobie uwagę mediów. Informacja o inicjatywie pojawiła się na stronach głównych największych polskich portali. Wywołała również ogromne zainteresowanie i pozytywne emocje wśród internautów.

Inicjatywa banku, wynikająca z efektywnego podejścia do monitorowania mediów społecznościowych i szybkiego wchodzenia w interakcje została również doceniona przez międzynarodowe jury konkursu Tech Project Awards 2018. Tym samym ING po raz drugi w historii został laureatem tej prestiżowej nagrody.

- Historia z warszawskiego Bemowa pokazuje, że odpowiednie wykorzystanie technologii, pozwala budować pozytywne doświadczenia klientów z naszą marką. Daje nam też możliwość pokazania ludzkiej twarzy banku i udowadnia w praktyce, że w ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Technologia i dane dają nam ogromną wiedzę i możliwości interakcji w mediach społecznościowych. Możemy reagować w czasie rzeczywistym i  skutecznie pomagać naszym klientom.  – powiedziała Barbara Pasterczyk – Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikacje marketingową w ING Banku Śląskim.

Tech Project Awards organizowany jest przez miesięcznik The Banker należący do Financial Times. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych międzynarodowych czasopism poświęconych ekonomii, bankowości i finansom międzynarodowym. Ideą konkursu Technology Projects of the Year jest wyróżnienie innowacji oraz przełomowych rozwiązań technologicznych w instytucjach finansowych na świecie.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764