logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING nagrodzony za działania w social mediach

  PR 16.08.2018, przeczytano 622 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski został nagrodzony w kategorii Social Media w konkursie „Tech Project Awards 2018” organizowanym przez brytyjski magazyn The Banker. Jury doceniło wykorzystanie technologii do budowania najlepszych doświadczeń klientów z marką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-nagrodzony-za-dzialania-w-social-mediach,37599,artykul.html

W 2017 roku szerokim echem w mediach społecznościowych odbiła się akcja, w której na witrynie oddziału ING Banku Śląskiego na warszawskim Bemowie zawisła kartka małej Helenki z informacją o zagubionej lalce. Ogłoszenie szybko znalazło się w sieci, a dzięki monitoringowi social mediów zauważył je także bank, który natychmiast zareagował i sprezentował dziewczynce nową lalkę. Niestandardowa reakcja ING skupiła na sobie uwagę mediów. Informacja o inicjatywie pojawiła się na stronach głównych największych polskich portali. Wywołała również ogromne zainteresowanie i pozytywne emocje wśród internautów.

Inicjatywa banku, wynikająca z efektywnego podejścia do monitorowania mediów społecznościowych i szybkiego wchodzenia w interakcje została również doceniona przez międzynarodowe jury konkursu Tech Project Awards 2018. Tym samym ING po raz drugi w historii został laureatem tej prestiżowej nagrody.

- Historia z warszawskiego Bemowa pokazuje, że odpowiednie wykorzystanie technologii, pozwala budować pozytywne doświadczenia klientów z naszą marką. Daje nam też możliwość pokazania ludzkiej twarzy banku i udowadnia w praktyce, że w ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Technologia i dane dają nam ogromną wiedzę i możliwości interakcji w mediach społecznościowych. Możemy reagować w czasie rzeczywistym i  skutecznie pomagać naszym klientom.  – powiedziała Barbara Pasterczyk – Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikacje marketingową w ING Banku Śląskim.

Tech Project Awards organizowany jest przez miesięcznik The Banker należący do Financial Times. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych międzynarodowych czasopism poświęconych ekonomii, bankowości i finansom międzynarodowym. Ideą konkursu Technology Projects of the Year jest wyróżnienie innowacji oraz przełomowych rozwiązań technologicznych w instytucjach finansowych na świecie.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764