logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING najefektywniejszą marką w Polsce według rankingu 25-lecia Effie

  PR 09.11.2024, przeczytano 423 razy

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w Rankingu Firm 25-lecia Effie w Polsce. Za efektywność działań marketingowych został na przestrzeni lat nagrodzony w konkursie aż 39 razy! Jednocześnie w tegorocznej edycji konkursu otrzymał trzy statuetki Effie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-najefektywniejsza-marka-w-polsce-wedlug-rankingu-25-lecia-effie,406407,artykul.html

Te 25 lat to historia naszej pasji, zaangażowania, podejmowanych wyzwań i ciągłego rozwoju. Największą siłą naszej marki jest konsekwencja w realizacji strategii marketingowej. To dzięki temu jesteśmy efektywni i skuteczni a klienci wybierają właśnie nas. Nasza marka jest dziś synonimem zaufania, jakości i odpowiedzialności. Jednocześnie innowacyjnie patrzymy w przyszłość, chcemy nadal tworzyć wartościowe przekazy i wyznaczać trendy. Dziękuję wszystkim, którzy na ten sukces przez lata pracowali. Z mojej strony ogromna wdzięczność i wielkie wzruszenie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski, „Firmę 25-lecia Effie w Polsce”, nagrodzono w tegorocznej edycji za następujące kampanie:

ING. Twój Asystent

– nagroda w kategorii "Finance and Insurance"

Nagrodzona kampania promowała ideę asystenckości - "ING. Twój asystent. Robi dla Ciebie rzeczy ważne, żebyś Ty mógł robić te najważniejsze". Bank ma wszelkie kompetencje, żeby być asystentem, który aktywnie podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania, dokładnie wtedy, kiedy klienci tego potrzebują. Po to, żeby mogli skupić się na realizacji swoich planów. Każdy klient może sięgnąć po spersonalizowane rozwiązania w aplikacji Moje ING oraz korzystać z wielokanałowego dostępu do banku.

Projekt zrealizowany we współpracy z agencjami Brain i GONG oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Zhakowany koncert w Mieście ING w Roblox

– nagrody w kategoriach "Social Platforms and Influencers" oraz "ESG"

Pierwszy polski koncert w Roblox, zorganizowany w "Mieście ING", rozpoczął kampanię edukacyjną banku dotyczącą bezpieczeństwa w sieci. W koncercie wzięło udział ponad 55 000 osób. By uświadomić młodym, że cyberzagrożenie może pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie, nawet na koncercie organizowanym przez duży bank. Na scenie podczas występu gwiazdy wieczoru- Paliona - pojawił się haker. W pościgu za nim gracze musieli rozwiązywać zadania, które uczyły ich jak być bezpiecznym w sieci.

"Miasto ING" to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce w 2022 roku. To wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy dobrych nawyków finansowych - oszczędzania i umiejętnego wydawania pieniędzy. W grze gracze poznają też zasady bezpieczeństwa w sieci - co robić, a czego nie robić w wirtualnym świecie. Do tej pory gra zaangażowała prawie milion graczy, osiągając przy tym ponad 2,6 mln wizyt. Gracze wykonali ponad 300 tys. lekcji w Akademii Cyberbezpieczeństwa oraz ponad 150 tys. quizzów dotyczących bezpieczeństwa w sieci.

Projekt zrealizowany we współpracy z agencjami GONG i Game Changer oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Effie Awards jest największym na świecie konkursem marketingowym, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania i kampanie. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Członkami jury są praktycy, eksperci i autorytety w branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni branżowi eksperci, pracownicy mediów oraz reprezentanci instytutów badawczych.

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Manufaktura nagrodzona Złotymi Spinaczami
Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym Spinaczem. Nagrodami uhonorowano wyjątkowy projekt pod mecenatem artystycznym Manufaktury – „LODZ600, czyli 600 obrazów na 600-lecie Łodzi”.
Jubileuszowe konkursy Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięte!
Jadwiga Mołoń wygrała 25. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi”. Jury wyróżniło w konkursie 5 prac – dwie autorstwa Agnieszki Cieślikowskiej oraz prace Michaliny Knopińskiej, Jerzego Skakuna i Stanisława Świtały. Ponadto internauci mogli wybrać swój ulubiony projekt spośród 24...
Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764