logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING najlepszym reklamodawcą w Iab Mixx Awards 2020

  PR 07.10.2020, przeczytano 486 razy

ING Bank Śląski zdobył komplet nagród w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards - Reklamodawca Roku, Best in Show, a także dwa złota, dwa srebra i brąz. Kapituła konkursu wyróżniła najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-najlepszym-reklamodawca-w-iab-mixx-awards-2020,388688,artykul.html

ING Bank Śląski został doceniony za konsekwentne budowanie wizerunku marki, odwagę w wykorzystaniu narzędzi on-linowych i zrozumienie trendów społecznych. Za całokształt dokonań w branży reklamowej bank otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku.

- Zależy nam, aby nasza komunikacja była nie tylko kreatywna i wyróżniająca, ale także interesująca i przede wszystkim użyteczna społecznie. Szczególną uwagę poświęcamy tematom, które są powszechnie dyskutowane i ważne dla odbiorców. Wierzymy, że komentując i obrazując zjawiska społeczne zachęcamy Polaków do odpowiedzialnego działania, a także inspirujemy ich do tego, aby robić swoje i iść do przodu. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane przez branżę, szczególnie w tak wymagającym obszarze jakim jest digital – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kapituła konkursu doceniła następujące kampanie ING Banku Śląskiego, przyznając im aż sześć nagród.

Nagrody

  • Best in Show oraz złoto w kategorii Content Marketing i srebro w kategorii Brand Awarness and Positioning za kampanię „Hulaj z Głową. Bezpiecznie”, w której ING zachęcał do mądrego i bezpiecznego korzystania z coraz popularniejszych elektrycznych hulajnóg.
  • Złoto w kategorii Online marketing with Influencer za kampanię „#zdalnidopomocy”. W tej akcji bank wspólnie ze znanymi i lubianymi influencerami podpowiadał jak nauczyć tych mniej zdalnych ogarniać świat online i załatwiać sprawy w internecie.
  • Srebro w kategorii Best use of social media otrzymała kampania „JO – człowiek, który na wszystkim oszczędzał” – w tej kampanii poprzez zabawną i przewrotną historię ING pokazuje, na czym nie warto oszczędzać.
  • Brąz w kategorii Cross media integration za proekologiczną akcję „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci”, w której dzieci i ich działania były inspiracją dla dorosłych w walce o poprawę sytuacji klimatycznej.

Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 116 kampanii, które rywalizowały w 15 kategoriach konkursowych.  

Wyróżnione kampanie można obejrzeć na kanale YouTube ING Banku Śląskiego.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764