logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING najlepszym reklamodawcą w Iab Mixx Awards 2020

  PR 07.10.2020, przeczytano 255 razy

ING Bank Śląski zdobył komplet nagród w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards - Reklamodawca Roku, Best in Show, a także dwa złota, dwa srebra i brąz. Kapituła konkursu wyróżniła najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-najlepszym-reklamodawca-w-iab-mixx-awards-2020,388688,artykul.html

ING Bank Śląski został doceniony za konsekwentne budowanie wizerunku marki, odwagę w wykorzystaniu narzędzi on-linowych i zrozumienie trendów społecznych. Za całokształt dokonań w branży reklamowej bank otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku.

- Zależy nam, aby nasza komunikacja była nie tylko kreatywna i wyróżniająca, ale także interesująca i przede wszystkim użyteczna społecznie. Szczególną uwagę poświęcamy tematom, które są powszechnie dyskutowane i ważne dla odbiorców. Wierzymy, że komentując i obrazując zjawiska społeczne zachęcamy Polaków do odpowiedzialnego działania, a także inspirujemy ich do tego, aby robić swoje i iść do przodu. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane przez branżę, szczególnie w tak wymagającym obszarze jakim jest digital – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kapituła konkursu doceniła następujące kampanie ING Banku Śląskiego, przyznając im aż sześć nagród.

Nagrody

  • Best in Show oraz złoto w kategorii Content Marketing i srebro w kategorii Brand Awarness and Positioning za kampanię „Hulaj z Głową. Bezpiecznie”, w której ING zachęcał do mądrego i bezpiecznego korzystania z coraz popularniejszych elektrycznych hulajnóg.
  • Złoto w kategorii Online marketing with Influencer za kampanię „#zdalnidopomocy”. W tej akcji bank wspólnie ze znanymi i lubianymi influencerami podpowiadał jak nauczyć tych mniej zdalnych ogarniać świat online i załatwiać sprawy w internecie.
  • Srebro w kategorii Best use of social media otrzymała kampania „JO – człowiek, który na wszystkim oszczędzał” – w tej kampanii poprzez zabawną i przewrotną historię ING pokazuje, na czym nie warto oszczędzać.
  • Brąz w kategorii Cross media integration za proekologiczną akcję „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci”, w której dzieci i ich działania były inspiracją dla dorosłych w walce o poprawę sytuacji klimatycznej.

Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 116 kampanii, które rywalizowały w 15 kategoriach konkursowych.  

Wyróżnione kampanie można obejrzeć na kanale YouTube ING Banku Śląskiego.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nagrody w konkursie KTR 2020: przegląd wyników
Wśród laureatów KTR 2020 przyznano 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W rankingu rocznym na I miejscu znalazły się: agencja 180heartbeats + JUNG V. MATT, studio projektowe OSOM Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako Reklamodawca Roku.
Prace laureatów „Timecode Akcja Animacja” wyświatlane na 20 tys. ekranów
Co dzieję się online, nie zostanie tylko w online. Kreatywności nie da się zamknąć w domu, dlatego FCBBridge2Fun, TAA i Screen Network wspierają młodych twórców animacji, dając im możliwość pokazania szerokiej publiczności prac stworzonych w ramach konkursu Timecode Akcja Animacja.
Strategia marketingowa firmy MEWA okazała się przekonująca dwukrotnie – jury konkursu Effie Awards i konkursu BoB-Awards przyznały firmie brązową statuetkę za aktualną kampanię marketingową.
W czwartek, 3 grudnia br. o godz. 20:00 podczas finału konkursu organizowanego przez „Gazetę Wyborczą" poznamy kolejnego laureata Nagrody im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja". Podczas uroczystości pokazane zostaną najlepsze zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z finalistami konkursu....
Po raz czwarty z rzędu reklamy banku Credit Agricole zostały nagrodzone w konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764