logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING piątą marką w Polsce ze 100 mln wyświetleń na Youtube

  PR 20.04.2018, przeczytano 437 razy

ING Bank Śląski jako pierwszy bank i piąta marka w Polsce przekroczył 100 mln wyświetleń filmów w serwisie YouTube. Bank jest też najpopularniejszy w swojej kategorii pod względem liczby subskrybentów obserwujących profil.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-piata-marka-w-polsce-ze-100-mln-wyswietlen-na-youtube,36237,artykul.html

Filmy opublikowane na kanale ING Banku Śląskiego w serwisie YouTube zostały obejrzane ponad 100 mln razy. Taki wynik osiągnęło do tej pory tylko 5 marek w Polsce. Jak wynika z lutowego raportu YouTube Trends Polska, przygotowanego przez Sotrender, filmy ING są także najchętniej komentowane i lubiane przez internautów ze wszystkich filmów w branży finansowej. Bank może pochwalić się również ponad 80 tys. subskrybentów – jest to najlepszy wynik ze wszystkich banków w Polsce.

- Polacy coraz częściej oglądają wideo w sieci. Według prognoz Cisco, wideo będzie stanowiło 80% treści w internecie do końca 2018 roku. Trend ten widać szczególnie wśród osób młodych, które rezygnują z tradycyjnej telewizji na rzecz online’u. Rosną też wymagania samych internautów - żeby im sprostać, musimy przygotowywać materiały na jak najwyższym poziomie, dopasowane do potrzeb i oczekiwań naszych odbiorców. Dlatego m.in. sprawdzamy czego najczęściej Polacy szukają w internecie i przygotowujemy content, który zawiera odpowiedzi na te pytania – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

Na kanale ING Banku Śląskiego na portalu YouTube zostało opublikowanych ponad 400 filmów. Bank stawia przede wszystkim na użyteczne treści dopasowane do potrzeb klientów, dlatego obok spotów reklamowych zamieszcza w internecie także materiały edukacyjne. W serwisie YouTube publikuje m.in. wideo-porady pokazujące jak korzystać z usług banku np. jak płacić BLIK-iem czy korzystać z aplikacji Moje ING. Można tam również znaleźć wskazówki jak zadbać o swoje finanse, jak oszczędzać czy inwestować. Wszystko po to, by ułatwić klientom codzienne bankowanie.

Najnowszą realizacją banku jest cykl „Prosto o pieniądzach” – najczęstsze pytania, najprostsze odpowiedzi, w którym bank razem z Marcinem Iwuciem – znanym specjalistą od finansów osobistych odpowiada na pytania, które Polacy najczęściej wyszukują w Google i YouTube.

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764