logo
WIADOMOŚCI

ING pierwszym bankiem ze 100 tys. subskrybentów na Youtube

  PR 10.08.2018, przeczytano 258 razy

ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce zbudował społeczność ponad 100 tys. subskrybentów na swoim kanale w serwisie YouTube. Bank plasuje się również w TOP10 firm różnych branż w Polsce, które mogą się pochwalić największą społecznością na tym kanale.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-pierwszym-bankiem-ze-100-tys.-subskrybentow-na-youtube,37540,artykul.html

- Konsumpcja treści video w Internecie rośnie dynamicznie. Internet pozwala nam znacznie lepiej dopasować treści do odbiorców niż w przypadku telewizji. Docieramy z właściwym contentem, do właściwego odbiorcy, dokładnie wtedy kiedy tego potrzebuje. Przykładamy bardzo dużą wagę do tworzenia materiałów video w Internecie m.in. sprawdzamy czego najczęściej Polacy szukają w sieci i przygotowujemy content, który na te pytania odpowiada – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski wyróżnia się również pod względem liczby wyświetleń filmów. Materiały video opublikowane na kanale banku obejrzano ponad 100 mln razy. Jak wynika z czerwcowego raportu YouTube Trends Polska, przygotowanego przez Sotrender, są one także najchętniej komentowane i lubiane przez internautów ze wszystkich filmów w branży finansowej.

Na kanale ING Banku Śląskiego na portalu YouTube opublikowano ponad 440 filmów. W serwisie bank publikuje m.in. wideo-porady pokazujące jak korzystać z usług bankowych np. jak płacić BLIK-iem  czy korzystać z aplikacji Moje ING. Można tam również znaleźć wskazówki jak zadbać o swoje finanse, jak oszczędzać czy inwestować. Wszystko po to, by ułatwić klientom codzienne bankowanie.

Najnowszą realizacją banku jest cykl „Prosto o pieniądzach” – najczęstsze pytania, najprostsze odpowiedzi, w którym bank razem z Marcinem Iwuciem odpowiada na pytania, których Polacy najczęściej szukają w Google i YouTube.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Lista laureatów Youtube Rewind 2018
Jak co roku prezentujemy YouTube Rewind, zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie od twórców, których najchętniej oglądaliście na naszej platformie.
Nowy serwis internetowy „Dzień Dobry TVN”
Najpopularniejszy program śniadaniowy uruchomił nowy serwis lifestylowy! Wystartowała całkowicie nowa strona dziendobry.tvn.pl, na której użytkownicy będą mogli znaleźć praktyczne porady, ciekawostki z życia gwiazd, przepisy na pyszne dania, a także najnowsze trendy ze świata mody i rozrywki.
Magazyn „Czarna księga PiS” od 6 grudnia br. w sprzedaży
Artykuły z dwóch części „Czarnej księgi rządów PiS” – raportu „Gazety Wyborczej” podsumowującego ostatnie trzy lata – zostały zaktualizowane i zebrane w formie magazynu. Wydanie będzie dostępne w samodzielnej sprzedaży od czwartku, 6 grudnia br.
Badanie: Polacy o podcastach [INFOGRAFIKA]
Co piąty polski internauta w wieku 19-49 deklaruje, że słucha podcastów, co oznacza, że użytkownicy podcastów to w Polsce kilka milionów osób - wynika z pierwszego badania tego zjawiska przez Nielsen na zlecenie Storytel.
Telewizja Hybrydowa Legii Warszawa, to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Od 7 grudnia stołeczny klub będzie emitował swoje materiały video na platformie hybrydowej cyfrowej telewizji naziemnej. W nowym serwisiepojawią się  transmisje na żywo oraz inne interaktywne treści warszawskiego klubu.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone