logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING promuje ideę prostego języka

  PR 16.04.2021, przeczytano 343 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski w nowej internetowej kampanii kolejny raz promuje ideę prostego języka. Tym razem za pomocą krótkich tekstowych wypowiedzi, charakterystycznych dla określonej grupy odbiorców, np. branży beauty, gamerów czy joginów. Inspiracją do kampanii jest przyznanie bankowi kolejnego certyfikatu prostej polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego, tym razem za język obsługi zdalnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-promuje-idee-prostego-jezyka,391080,artykul.html

- Kiedy uczę się czegoś nowego, co mnie kręci, to lubię poznawać ten specyficzny język mojej zajawki. W naszych krótkich klipach bawimy się słowem - było to wyzwanie copywriterskie. Niektóre z tych tekstów charakterystycznych np. dla gamerów, brzmią dla mnie niezrozumiale, ale dla nich to naturalny język. I to jest fajne! Jednak nikt nie chce się uczyć bankowego żargonu, żeby załatwić swoje finansowe sprawy. Klienci nie chcą tracić na niego czasu. Dlatego w ING mówimy prostym językiem, aby klienci mogli robić swoje – mówi Karolina Żurowska Senior Marketing Specialist, na co dzień zajmująca się prostym językiem w ING.

W 2014 roku ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce rozpoczął współpracę z językoznawcami na ogromną skalę. W prace zaangażował też swoich klientów – razem z nimi konsultował wzory umów. Uprościł setki pism i dokumentów, przeszkolił swoich pracowników, a powołany wtedy projekt Po prostu żyje do dziś!

Za upraszczanie swojej komunikacji bank otrzymał już trzy certyfikaty prostej polszczyzny – za język aplikacji Moje ING, stronę ing.pl oraz za język zdalnej obsługi.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: ,,W banku też mamy swój żargon, ale do Ciebie mówimy prostym językiem”
  • Start kampanii: 8 kwietnia 2021 r.
  • Narzędzia: Internet
  • Agencja: Mosqito
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764