logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING promuje ideę prostego języka

  PR 16.04.2021, przeczytano 761 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski w nowej internetowej kampanii kolejny raz promuje ideę prostego języka. Tym razem za pomocą krótkich tekstowych wypowiedzi, charakterystycznych dla określonej grupy odbiorców, np. branży beauty, gamerów czy joginów. Inspiracją do kampanii jest przyznanie bankowi kolejnego certyfikatu prostej polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego, tym razem za język obsługi zdalnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-promuje-idee-prostego-jezyka,391080,artykul.html

- Kiedy uczę się czegoś nowego, co mnie kręci, to lubię poznawać ten specyficzny język mojej zajawki. W naszych krótkich klipach bawimy się słowem - było to wyzwanie copywriterskie. Niektóre z tych tekstów charakterystycznych np. dla gamerów, brzmią dla mnie niezrozumiale, ale dla nich to naturalny język. I to jest fajne! Jednak nikt nie chce się uczyć bankowego żargonu, żeby załatwić swoje finansowe sprawy. Klienci nie chcą tracić na niego czasu. Dlatego w ING mówimy prostym językiem, aby klienci mogli robić swoje – mówi Karolina Żurowska Senior Marketing Specialist, na co dzień zajmująca się prostym językiem w ING.

W 2014 roku ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce rozpoczął współpracę z językoznawcami na ogromną skalę. W prace zaangażował też swoich klientów – razem z nimi konsultował wzory umów. Uprościł setki pism i dokumentów, przeszkolił swoich pracowników, a powołany wtedy projekt Po prostu żyje do dziś!

Za upraszczanie swojej komunikacji bank otrzymał już trzy certyfikaty prostej polszczyzny – za język aplikacji Moje ING, stronę ing.pl oraz za język zdalnej obsługi.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: ,,W banku też mamy swój żargon, ale do Ciebie mówimy prostym językiem”
  • Start kampanii: 8 kwietnia 2021 r.
  • Narzędzia: Internet
  • Agencja: Mosqito
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764