logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING przypomina, że „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny”

  PR 19.04.2019, przeczytano 1305 razy
ilustracja

ING Bank Śląski z myślą o klientach podróżujących za granicę przygotował pakiet usług które pozwolą im uniknąć wakacyjnych niespodzianek. Motywem przewodnim najnowszej kampanii jest karta do wielu walut Visa zbliżeniowa, która razem z kantorem wymiany walut i ubezpieczeniem turystycznym tworzy „Pakiet podróżnika”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-przypomina%2C-ze-_podroze-lubia-zaskakiwac%2C-ale-finanse-nie-powinny_,382182,artykul.html

Po raz kolejny sięgamy w kampanii po cenioną przez klientów kartę do wielu walut, która pozwala uniknąć niespodzianek na koncie w trakcie wakacyjnych podróży. Według badań* 43% Polaków deklaruje, że za granicą płaci tylko gotówką a zaledwie 15% korzysta głównie z płatności kartą. Chcemy odwrócić ten trend i pokazać, że z ING można na wakacjach płacić kartą bez dodatkowych opłat. Karta do wielu walut Visa zbliżeniowa to kolejne rozwiązanie, które ułatwia klientom codzienne zakupy i podróże - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Funkcja wielowalutowa karty pozwala klientom podłączyć swoje konta walutowe do podstawowej karty do konta osobistego – prosto, bez dodatkowych formalności i opłat. Dzięki temu nie jest potrzebna dodatkowa karta – klient płaci tą, którą już ma w portfelu. Wystarczy jednorazowe podłączenie kont w EUR, USD lub GBP do karty w systemie Moje ING. Od tego momentu podczas płacenia w euro, funtach brytyjskich czy dolarach amerykańskich pieniądze zostaną pobrane z odpowiedniego konta walutowego, pod warunkiem posiadania odpowiedniej ilości środków na tym koncie. Takie rozwiązanie pozwala płacić bezpośrednio z kont walutowych podłączonych do karty i uniknąć prowizji za przewalutowanie płatności kartą. Klienci mają możliwość otwarcia kont walutowych i podłączenia ich do karty w każdej chwili, w tym na smartfonie, nawet będąc już za granicą.

Funkcja wielowalutowa karty zadziała również podczas płacenia telefonem. Wystarczy w aplikacji Moje ING mobile przejść do szczegółów karty Visa zbliżeniowa, a następnie aktywować w zależności od systemu operacyjnego: dla Androida - Płatności kartą w telefonie albo Google Pay, a dla iOS - płatności Apple Pay.

Kantor wymiany walut dostępny w systemie Moje ING pozwala wygodnie i bezpiecznie wymienić złote, euro, dolary lub funty, zasilając w ten sposób konto walutowe podłączone do karty wielowalutowej. Wymianę walut, nawet drobnych kwot – od równowartości 5 euro - można zlecić o dowolnej porze dnia, a wymiana następuje po zaakceptowanym przez klienta kursie, niezależnie od terminu zaksięgowania transakcji. Wymianę walut można zrealizować na każdym urządzeniu, również już za granicą.

Dodatkowo, klienci mają możliwość skorzystania z pakietu wypłat gotówki za granicą, w którym za jednorazową opłatą w wysokości 15 zł mogą przez 30 dni wypłacać gotówkę w walucie obcej z bankomatów na całym świecie bez dodatkowych prowizji. To rozwiązanie sprawdzi się dla osób, które wyjeżdżają do miejsc, gdzie karty nie są szeroko akceptowane. Pakiet wypłat gotówki można aktywować w systemie Moje ING na każdym urządzeniu. Klienci mogą wybrać pakiet jednorazowy lub odnawiany automatycznie co 30 dni i wypłacać bez prowizji od razu po aktywacji pakietu.

W pakiecie podróżnika dostępna jest również oferta ubezpieczenia turystycznego Aviva, ze zniżką dla klientów ING Banku Śląskiego. Ubezpieczenie można kupić online z dowolnego urządzenia, a wszystko zajmuje maksymalnie kilka minut.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny”
  • Start kampanii: 22 kwietnia 2019 r.
  • Narzędzia: TV spot 30 s i 15 s + Internet
  • Kreacja TV i internet: Brain
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*badanie Zoom Finance wykonane przez Kantar TNS w IV kwartale 2017 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764