logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING przypomina, że „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny”

  PR 19.04.2019, przeczytano 1306 razy
ilustracja

ING Bank Śląski z myślą o klientach podróżujących za granicę przygotował pakiet usług które pozwolą im uniknąć wakacyjnych niespodzianek. Motywem przewodnim najnowszej kampanii jest karta do wielu walut Visa zbliżeniowa, która razem z kantorem wymiany walut i ubezpieczeniem turystycznym tworzy „Pakiet podróżnika”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-przypomina%2C-ze-_podroze-lubia-zaskakiwac%2C-ale-finanse-nie-powinny_,382182,artykul.html

Po raz kolejny sięgamy w kampanii po cenioną przez klientów kartę do wielu walut, która pozwala uniknąć niespodzianek na koncie w trakcie wakacyjnych podróży. Według badań* 43% Polaków deklaruje, że za granicą płaci tylko gotówką a zaledwie 15% korzysta głównie z płatności kartą. Chcemy odwrócić ten trend i pokazać, że z ING można na wakacjach płacić kartą bez dodatkowych opłat. Karta do wielu walut Visa zbliżeniowa to kolejne rozwiązanie, które ułatwia klientom codzienne zakupy i podróże - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Funkcja wielowalutowa karty pozwala klientom podłączyć swoje konta walutowe do podstawowej karty do konta osobistego – prosto, bez dodatkowych formalności i opłat. Dzięki temu nie jest potrzebna dodatkowa karta – klient płaci tą, którą już ma w portfelu. Wystarczy jednorazowe podłączenie kont w EUR, USD lub GBP do karty w systemie Moje ING. Od tego momentu podczas płacenia w euro, funtach brytyjskich czy dolarach amerykańskich pieniądze zostaną pobrane z odpowiedniego konta walutowego, pod warunkiem posiadania odpowiedniej ilości środków na tym koncie. Takie rozwiązanie pozwala płacić bezpośrednio z kont walutowych podłączonych do karty i uniknąć prowizji za przewalutowanie płatności kartą. Klienci mają możliwość otwarcia kont walutowych i podłączenia ich do karty w każdej chwili, w tym na smartfonie, nawet będąc już za granicą.

Funkcja wielowalutowa karty zadziała również podczas płacenia telefonem. Wystarczy w aplikacji Moje ING mobile przejść do szczegółów karty Visa zbliżeniowa, a następnie aktywować w zależności od systemu operacyjnego: dla Androida - Płatności kartą w telefonie albo Google Pay, a dla iOS - płatności Apple Pay.

Kantor wymiany walut dostępny w systemie Moje ING pozwala wygodnie i bezpiecznie wymienić złote, euro, dolary lub funty, zasilając w ten sposób konto walutowe podłączone do karty wielowalutowej. Wymianę walut, nawet drobnych kwot – od równowartości 5 euro - można zlecić o dowolnej porze dnia, a wymiana następuje po zaakceptowanym przez klienta kursie, niezależnie od terminu zaksięgowania transakcji. Wymianę walut można zrealizować na każdym urządzeniu, również już za granicą.

Dodatkowo, klienci mają możliwość skorzystania z pakietu wypłat gotówki za granicą, w którym za jednorazową opłatą w wysokości 15 zł mogą przez 30 dni wypłacać gotówkę w walucie obcej z bankomatów na całym świecie bez dodatkowych prowizji. To rozwiązanie sprawdzi się dla osób, które wyjeżdżają do miejsc, gdzie karty nie są szeroko akceptowane. Pakiet wypłat gotówki można aktywować w systemie Moje ING na każdym urządzeniu. Klienci mogą wybrać pakiet jednorazowy lub odnawiany automatycznie co 30 dni i wypłacać bez prowizji od razu po aktywacji pakietu.

W pakiecie podróżnika dostępna jest również oferta ubezpieczenia turystycznego Aviva, ze zniżką dla klientów ING Banku Śląskiego. Ubezpieczenie można kupić online z dowolnego urządzenia, a wszystko zajmuje maksymalnie kilka minut.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny”
  • Start kampanii: 22 kwietnia 2019 r.
  • Narzędzia: TV spot 30 s i 15 s + Internet
  • Kreacja TV i internet: Brain
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*badanie Zoom Finance wykonane przez Kantar TNS w IV kwartale 2017 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764