logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING przypomina, że „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny”

  PR 19.04.2019, przeczytano 686 razy
ilustracja

ING Bank Śląski z myślą o klientach podróżujących za granicę przygotował pakiet usług które pozwolą im uniknąć wakacyjnych niespodzianek. Motywem przewodnim najnowszej kampanii jest karta do wielu walut Visa zbliżeniowa, która razem z kantorem wymiany walut i ubezpieczeniem turystycznym tworzy „Pakiet podróżnika”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-przypomina%2C-ze-_podroze-lubia-zaskakiwac%2C-ale-finanse-nie-powinny_,382182,artykul.html

Po raz kolejny sięgamy w kampanii po cenioną przez klientów kartę do wielu walut, która pozwala uniknąć niespodzianek na koncie w trakcie wakacyjnych podróży. Według badań* 43% Polaków deklaruje, że za granicą płaci tylko gotówką a zaledwie 15% korzysta głównie z płatności kartą. Chcemy odwrócić ten trend i pokazać, że z ING można na wakacjach płacić kartą bez dodatkowych opłat. Karta do wielu walut Visa zbliżeniowa to kolejne rozwiązanie, które ułatwia klientom codzienne zakupy i podróże - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Funkcja wielowalutowa karty pozwala klientom podłączyć swoje konta walutowe do podstawowej karty do konta osobistego – prosto, bez dodatkowych formalności i opłat. Dzięki temu nie jest potrzebna dodatkowa karta – klient płaci tą, którą już ma w portfelu. Wystarczy jednorazowe podłączenie kont w EUR, USD lub GBP do karty w systemie Moje ING. Od tego momentu podczas płacenia w euro, funtach brytyjskich czy dolarach amerykańskich pieniądze zostaną pobrane z odpowiedniego konta walutowego, pod warunkiem posiadania odpowiedniej ilości środków na tym koncie. Takie rozwiązanie pozwala płacić bezpośrednio z kont walutowych podłączonych do karty i uniknąć prowizji za przewalutowanie płatności kartą. Klienci mają możliwość otwarcia kont walutowych i podłączenia ich do karty w każdej chwili, w tym na smartfonie, nawet będąc już za granicą.

Funkcja wielowalutowa karty zadziała również podczas płacenia telefonem. Wystarczy w aplikacji Moje ING mobile przejść do szczegółów karty Visa zbliżeniowa, a następnie aktywować w zależności od systemu operacyjnego: dla Androida - Płatności kartą w telefonie albo Google Pay, a dla iOS - płatności Apple Pay.

Kantor wymiany walut dostępny w systemie Moje ING pozwala wygodnie i bezpiecznie wymienić złote, euro, dolary lub funty, zasilając w ten sposób konto walutowe podłączone do karty wielowalutowej. Wymianę walut, nawet drobnych kwot – od równowartości 5 euro - można zlecić o dowolnej porze dnia, a wymiana następuje po zaakceptowanym przez klienta kursie, niezależnie od terminu zaksięgowania transakcji. Wymianę walut można zrealizować na każdym urządzeniu, również już za granicą.

Dodatkowo, klienci mają możliwość skorzystania z pakietu wypłat gotówki za granicą, w którym za jednorazową opłatą w wysokości 15 zł mogą przez 30 dni wypłacać gotówkę w walucie obcej z bankomatów na całym świecie bez dodatkowych prowizji. To rozwiązanie sprawdzi się dla osób, które wyjeżdżają do miejsc, gdzie karty nie są szeroko akceptowane. Pakiet wypłat gotówki można aktywować w systemie Moje ING na każdym urządzeniu. Klienci mogą wybrać pakiet jednorazowy lub odnawiany automatycznie co 30 dni i wypłacać bez prowizji od razu po aktywacji pakietu.

W pakiecie podróżnika dostępna jest również oferta ubezpieczenia turystycznego Aviva, ze zniżką dla klientów ING Banku Śląskiego. Ubezpieczenie można kupić online z dowolnego urządzenia, a wszystko zajmuje maksymalnie kilka minut.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny”
  • Start kampanii: 22 kwietnia 2019 r.
  • Narzędzia: TV spot 30 s i 15 s + Internet
  • Kreacja TV i internet: Brain
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*badanie Zoom Finance wykonane przez Kantar TNS w IV kwartale 2017 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764