logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe

  PR 21.06.2019, przeczytano 243 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-wyrozniony-w-konkursie-golden-arrow-za-dzialania-marketingowe,382969,artykul.html

Prosto o pieniądzach to cykl filmów publikowanych na profilu banku na portalu YouTube, w których Marcin Iwuć w prosty i ciekawy sposób odpowiada na najczęstsze pytania Polaków dotyczące finansów. W opublikowanych do tej pory 14 filmach internauci mogą znaleźć odpowiedzi m.in. na pytania jak założyć firmę, obliczyć emeryturę, czy zacząć inwestować.

Jurorzy docenili również e-learning o prostym języku. W ING Banku Śląskim upraszczamy język i pokazujemy to nie tylko w kampanii marketingowej, ale też w cyklu filmów o języku – tworzonych przez ekspertów językowych dla pracowników banku. Jury doceniło ciekawą formę e-learningu.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, dołączyła do prestiżowego grona firm docenionych za najlepsze praktyki HR-owe w swoim sektorze. We wtorek, 8 października, po raz pierwszy przyznano w Polsce nagrody LinkedIn Talent Awards.
Pentawards 2019 rozdane - projektanci Hibrands ze srebrnym trofeum
Za koncept Bee-Fee agencja została nagrodzona srebrną statuetką w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie projektowania opakowań – Pentawards.
2019 Benq Konkurs Photovue
Witamy w naszym nowym konkursie, którego celem jest zaprezentowanie Twojego fotograficznego talentu całemu światu.
26. edycja Golden Drum Festiwal już za tydzień
26 Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum ponownie otwiera swoje drzwi. Organizatorzy zapraszają już w następny czwartek, 17 października, do nadmorskiej miejscowości Portorož w Słowenii. „Creativity 4 Change” jest zagadnieniem, wokół którego skupiają się wszystkie wydarzenia dwóch dni festiwalu, zwieńczonych uroczystą galą, podczas której ogłoszeni zostaną...
Kampania Grupy Havas doceniona w konkursach Złote Spinacze i Effie Awards
„Jeden dzień - wart całe życie”, kampania społeczna stworzona i zrealizowana wspólnie przez agencje z Grupy Havas: Havas Warsaw, Havas PR Warsaw oraz Havas Media we współpracy z Fundacją Zobacz…JESTEM! zdobyła aż trzy nominacje do nagrody Złote Spinacze oraz jedną w konkursie EFFIE.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764