logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING wznawia kampanię wizerunkową „Liczą się ludzie”

  PR 08.10.2015, przeczytano 651 razy

W nowej kampanii marketingowej ING Bank Śląski przypomina swoje hasło i filozofię działania - „Liczą się ludzie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-wznawia-kampanie-wizerunkowa-licza-sie-ludzie,26196,artykul.html

Wznawiając działania wizerunkowe bank chce pokazać, że za tą ideą stoją konkretne działania. Przez ostatni rok ING Bank Śląski podjął szereg inicjatyw, które mają upraszczać bankowanie:

  • Usługa „Migam” – dzięki niej osoby niesłyszące mogą swobodnie korzystać z oddziałów banku. ING oferuje w nich usługę tłumacza polskiego języka migowego, realizowaną online za pomocą połączenia wideo.
  • System „Moje ING” - nowy system bankowości mobilnej i internetowej tworzony razem z klientami banku. Moje ING wprowadzi proste, intuicyjne i mobilne rozwiązania wspierające zarządzanie codziennymi finansami. Udostępnienie systemu planowane jest jeszcze w tym roku.
  • Darmowe WiFi w oddziałach ING - klienci odwiedzający oddziały mogą korzystać w nich z darmowego internetu.
  • Projekt „Po Prostu” - inicjatywa upraszczania komunikacji z klientami m.in. języka, dokumentów i warstwy wizualnej. Wszystko po to, bankowy był przystępny i zrozumiały dla każdego klienta. W ramach projektu bank zmienił już kilkaset pism i dokumentów.


W końcowej scenie spotów TV pojawiają się wizerunki pracowników banku. ING chce podkreślić tym samym ich zaangażowanie w realizowane inicjatywy zgodne z hasłem „Liczą się ludzie”.

Nowym elementem kampanii jest spot telewizyjny i internetowy skierowany do osób niesłyszących - przygotowany w konwencji filmów wizerunkowych - który informuje o usłudze „Migam”.

Spoty są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.

Tytuł kampanii: Liczą się ludzie
Start kampanii: 4 października
Narzędzia:

  • TV: 30‘ - 2 spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; spot „Migam”
  • Internet: VOD, display, social media;
  • OOH: siatki wielkoformatowe, komunikacja miejska w wybranych miastach
  • Materiały w placówkach banku

Kreacja: Brain
Media: Lowe Media

Źródło: ING Bank Śląski

ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764