ING w najnowszej kampanii promuje nową ofertę dla dzieci w wieku 6-12 lat – Konto Mobi z bezpieczną aplikacją Moje ING i dedykowaną kartą przedpłaconą. Bank zachęca rodziców, by wspierali swoje dzieci w nauce ogarniania finansów.
Samodzielność pod czułą kontrolą rodzica
To kolejna kampania ING, która promuje ideę asystenckości – tym razem adresując potrzeby rodziców i dzieci, szczególnie w okresie wakacyjnych wyjazdów.
Generacja Alfa coraz szybciej wchodzi w świat bankowania. Jak pokazują badania ponad połowa rodziców dzieci 7-12 lat uważa, że dziecko w tym wieku powinno już poznawać świat finansów i nie widzi powodu, żeby unikać rozmów o pieniądzach. Dlatego z naszą ofertą dziecko może stopniowo i bezpiecznie, bo pod czułą opieką rodzica, usamodzielniać się w temacie pieniędzy – ma podgląd stanu swojego konta, może płacić kartą do limitów ustawionych przez rodzica. Rodzic natomiast może w swojej aplikacji ustawić jasne zasady, na których dziecko może korzystać z pieniędzy. Jestem przekonana, że zarówno rodzice, jak i dzieci docenią naszą propozycję – podkreśla Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kanały: TV, kino, Internet, social media, DM, Oddziały, wiaty przystankowe.
- Link do spotu: https://youtu.be/lZBtIdakEQA
- Informacje o produkcie: https://www.ing.pl/lp/konto-dla-dziecka-rodzic
Źródło: ING Bank Śląski S.A.