logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING z miłością zachęca aby oszczędzać, ale nie na tym, co ważne

  PR 14.02.2020, przeczytano 1042 razy
ilustracja

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności, w której przygotował dodatkowy spot do Internetu z okazji walentynek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-z-miloscia-zacheca-aby-oszczedzac%2C-ale-nie-na-tym%2C-co-wazne,385692,artykul.html

- Poprzez zabawną i przekonującą historię pokazujemy, na czym nie warto oszczędzać. Odwołując się do prawdziwych insightów chcemy zaangażować szeroką grupę odbiorców w Internecie. Walentynki to doskonała okazja aby oszczędzić na rzeczach mniej istotnych a zainwestować w to co naprawdę ważne, na przykład w emocje, przeżycia i czas dla bliskich – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Bohater spotu internetowego, to Joachim, który w życiu oszczędzał na wszystkim… aż do momentu, kiedy się zakochał. Wtedy jego życie diametralnie się zmieniło. Nadal oszczędza, ale już nie na tym, co dla niego ważne.

Spot „Człowiek, który na wszystkim oszczędzał” jest częścią kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!”, która wystartowała w grudniu 2019 i objęła różne działania, m.in.: TV, kino, Internet, social media, OOH (w tym komunikację miejską w wybranych miastach).

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5% w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:

  • „Bonus na start” – dla klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING;
  • „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” – na nowe środki, dla klientów, którzy już oszczędzają w ING.

Bank proponuje również ofertę dopasowaną do oczekiwań młodych (18-26), którzy idą własną drogą, robią swoje i rozwijają swoje pasje - aplikację Moje ING mobile z Kontem MOBI. Teraz w pakiecie z kartą i Otwartym Kontem Oszczędnościowym w promocji do 160 zł za otwarcie konta.

Szczegóły kampanii

  • Tytuł: ”Człowiek, który na wszystkim oszczędzał”  (element kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!”)
  • Start: 14.02.2020 r.
  • Narzędzia: Internet
  • Kreacja: GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764