logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING z nagrodą YouTube Works 2021

  PR 02.11.2021, przeczytano 663 razy

Akcja społeczna ING „Porozmawiajmy o pieniądzach” z Czesławem Mozilem i Marią Rotkiel zdobyła 1. miejsce w kategorii „Ingenious Insight” - pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-z-nagroda-youtube-works-2021,393614,artykul.html

YouTube Works to konkurs organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z Kantarem, w którym nagradzani są marketerzy tworzący najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie na YouTube. W tym roku odbyła się pierwsza polska edycja YouTube Works Awards. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight i podjęcie trudnego tematu, jakim są pełne napięć rozmowy o pieniądzach.

- Cieszymy się, że jury doceniło kreatywność, skuteczność, a przede wszystkim mocny insight, który wykorzystaliśmy. Inspiracją do naszej akcji społecznej były wyniki badań, które wskazują na wiele trudności i problemów w rozmowach o pieniądzach. Mimo że dla 68% Polaków finanse są naturalnym tematem, to aż 25% z nich w sprawach finansowych woli poszukać odpowiedzi w internecie niż prosić o radę najbliższych, a 16% deklaruje, że nie lubi rozmawiać z partnerem o pieniądzach. Poruszenie przez nas tego trudnego tematu w lekki i dopasowany do specyfiki YouTube sposób, pozwoliło skutecznie dotrzeć do internautów i wywołać dyskusję na ten temat.  Dzięki temu przełamaliśmy finansowe tabu, a miliony Polaków dowiedziało się, jak lepiej rozmawiać o pieniądzach, podejmować lepsze decyzje finansowe i robić swoje -  mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Do współpracy przy tej akcji ING zaprosił Czesława Mozila, z którym przygotowano pięć stand-upów dedykowanych dylematom finansowym wraz z krótkimi zabawnymi piosenkami. Odbiorcy mogli również obejrzeć lub posłuchać podcastów prowadzonych przez psycholog Marię Rotkiel. Specjalistka od relacji międzyludzkich do merytorycznych rozmów zaprosiła ekspertów z dziedziny finansów i ekonomii. Osoby przyciągnięte bardziej rozrywkowymi treściami, mogły pogłębić temat dzięki merytorycznym materiałom. W ten sposób udało się stworzyć ekosystem materiałów video, który z jednej strony bawił, a z drugiej uczył.

Rozmowa o pieniądzach to pierwszy i niezbędny krok do ogarnięcia swoich finansów. Ważne żeby była prowadzona otwarcie i w przystępny sposób – po prostu. To pomoże przełamać finansowe tabu a potem może być już tylko łatwiej, np. z Aplikacją Moje ING, która aktywnie wspiera w zarządzaniu finansami – podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania. Dzięki temu klienci ING łatwiej mogą robić swoje i iść do przodu w nowej sytuacji.

W konkursie YouTube Works 2021 jury doceniło również akcję Zdalni do pomocy, która znalazła się w gronie finalistów w kategorii Action Driver. Bank zachęcał w niej do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiadał jak można im pomóc w zdalnym załatwieniu spraw finansowych czy zainstalowaniu aplikacji.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy przewodniczącego jury 28. edycji konkursu Kreatura’24
Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w Agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.
CRAFTY - SPR Awards dla najlepszych reklam przyznane
W poniedziałek 30 września br. w kinie Iluzjon w Warszawie obyła się uroczysta gala wręczenia pierwszych w historii nagród CRAFTY - SPR Awards. Akademia jurorów, licząca 144 twórców i producentów zrzeszonych w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych, oceniła ponad 200 zgłoszonych projektów w 14 kategoriach.
Effie Awards Poland 2024: znamy Nominowanych
Jury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5).
SUPER GIFT: najlepsze artykuły promocyjne Festiwalu Marketingu
Podczas targów Festiwal Marketingu nie mogło zabraknąć kolejnej już edycji branżowego konkursu. Wystawcy zgłosili ponad 60 produktów do konkursu SUPER GIFT. Zwiedzający głosowali na gadżety, które najbardziej przypadły im do gustu w 7 kategoriach: do 5 zł, 5-20 zł, 20-50 zł, 50-100 zł, powyżej 100zł, Super Business Gift oraz Gift Box. W głosowaniu udział wzięło ponad...
Piękno planety: 5. edycja konkursu na najlepsze zdjęcie satelitarne
Zmiany klimatu powodują nieodwracalne następstwa na Ziemi, zagrażając ekosystemom i miastom. Konieczne jest intensyfikowanie działań minimalizujących negatywne skutki klimatyczne oraz monitorowanie stanu planety, co nie może się odbyć bez danych satelitarnych. Piąta edycja organizowanego przez CloudFerro konkursu „Seize the beauty of our Planet” zachęca społeczność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764