logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING z nagrodą YouTube Works 2021

  PR 02.11.2021, przeczytano 651 razy

Akcja społeczna ING „Porozmawiajmy o pieniądzach” z Czesławem Mozilem i Marią Rotkiel zdobyła 1. miejsce w kategorii „Ingenious Insight” - pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-z-nagroda-youtube-works-2021,393614,artykul.html

YouTube Works to konkurs organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z Kantarem, w którym nagradzani są marketerzy tworzący najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie na YouTube. W tym roku odbyła się pierwsza polska edycja YouTube Works Awards. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight i podjęcie trudnego tematu, jakim są pełne napięć rozmowy o pieniądzach.

- Cieszymy się, że jury doceniło kreatywność, skuteczność, a przede wszystkim mocny insight, który wykorzystaliśmy. Inspiracją do naszej akcji społecznej były wyniki badań, które wskazują na wiele trudności i problemów w rozmowach o pieniądzach. Mimo że dla 68% Polaków finanse są naturalnym tematem, to aż 25% z nich w sprawach finansowych woli poszukać odpowiedzi w internecie niż prosić o radę najbliższych, a 16% deklaruje, że nie lubi rozmawiać z partnerem o pieniądzach. Poruszenie przez nas tego trudnego tematu w lekki i dopasowany do specyfiki YouTube sposób, pozwoliło skutecznie dotrzeć do internautów i wywołać dyskusję na ten temat.  Dzięki temu przełamaliśmy finansowe tabu, a miliony Polaków dowiedziało się, jak lepiej rozmawiać o pieniądzach, podejmować lepsze decyzje finansowe i robić swoje -  mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Do współpracy przy tej akcji ING zaprosił Czesława Mozila, z którym przygotowano pięć stand-upów dedykowanych dylematom finansowym wraz z krótkimi zabawnymi piosenkami. Odbiorcy mogli również obejrzeć lub posłuchać podcastów prowadzonych przez psycholog Marię Rotkiel. Specjalistka od relacji międzyludzkich do merytorycznych rozmów zaprosiła ekspertów z dziedziny finansów i ekonomii. Osoby przyciągnięte bardziej rozrywkowymi treściami, mogły pogłębić temat dzięki merytorycznym materiałom. W ten sposób udało się stworzyć ekosystem materiałów video, który z jednej strony bawił, a z drugiej uczył.

Rozmowa o pieniądzach to pierwszy i niezbędny krok do ogarnięcia swoich finansów. Ważne żeby była prowadzona otwarcie i w przystępny sposób – po prostu. To pomoże przełamać finansowe tabu a potem może być już tylko łatwiej, np. z Aplikacją Moje ING, która aktywnie wspiera w zarządzaniu finansami – podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania. Dzięki temu klienci ING łatwiej mogą robić swoje i iść do przodu w nowej sytuacji.

W konkursie YouTube Works 2021 jury doceniło również akcję Zdalni do pomocy, która znalazła się w gronie finalistów w kategorii Action Driver. Bank zachęcał w niej do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiadał jak można im pomóc w zdalnym załatwieniu spraw finansowych czy zainstalowaniu aplikacji.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764