logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024

  PR 30.11.2024, przeczytano 616 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we wszystkich kategoriach, w których uzyskał nominacje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-z-nagrodami-na-iab-mixx-awards-2024,406664,artykul.html

Kapituła konkursu doceniła następujące kampanie ING Banku Śląskiego:

Miasto ING w Roblox "Nie daj się wkręcić w sieci"

  • Srebro w kategorii "Consumer Experience"
  • Srebro w kategorii "Online marketing with influencer"
  • Brąz w kategorii "Games and esport"

"Te końce świata"

  • Srebro w kategorii "Content marketing"

"Nie daj się wkręcić w sieci" to hymn Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING w Roblox, który został stworzony przez twórcę internetowego SmileSlowa, specjalnie na inauguracje akademii. 12tys. dzieci bawiło się do utworu, którego treść motywuje do bycia uważniejszym w sieci, a wszyscy razem stworzyli wyjątkowy układ choreograficzny. W efekcie powstał pierwszy teledysk kręcony na żywo w Roblox i z udziałem publiczności. Event odbył się na dużym wirtualnym placu przed Akademią, a udział w nim wzięli młodzi gracze, a właściwie ich awatary.Teledysk do tej pory wygenerował na YouTube ponad 705k wyświetleń. "Miasto ING" to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce w 2022 roku. To wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy dobrych nawyków finansowych - oszczędzania i umiejętnego wydawania pieniędzy. W grze gracze poznają też zasady bezpieczeństwa w sieci - co robić, a czego nie robić w wirtualnym świecie. Do tej pory gra zaangażowała prawie milion graczy, osiągając przy tym ponad 2,6 mln wizyt. Gracze wykonali ponad 300 tys. lekcji w Akademii Cyberbezpieczeństwa oraz ponad 150 tys. quizzów dotyczących bezpieczeństwa w sieci.

Projekt we współpracy z Gong, Game Changer oraz MullenLowe MediaHub.

"Te końce świata" to projekt skierowany do przedstawicieli pokolenia Z, w którym bank oddaje im głos i jednocześnie z uwagą przysłuchuje się ich potrzebom, wspierając w codziennych wyzwaniach. W ramach projektu powstał między innymi film dokumentalny "Te końce świata. To nasze 5 minut" oraz cykl podcastów "Te końce świata". Film, którego bohaterami są przedstawiciele pokolenia młodych - bracia Kacperczyk - to refleksja nad poszukiwaniem własnej drogi do niezależności i wykorzystywaniu tytułowych 5 minut przez pokolenie Z. Seria podcastów to z kolei rozmowy o dylematach i wyzwaniach z jakimi mierzą się młodzi w obecnych czasach. Przed mikrofonami Okuniewska, 7 metrów pod ziemią, Banał i Bardzo Brzydki Podcast

Projekt we współpracy z Gong, Papaya Films oraz MullenLowe MediaHub.

Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tegorocznej edycji konkursu o nagrody walczyło aż 155 kampanii, z których jury wyłoniło 43 projekty, które uzyskały 55 nominacji, w 16 kategoriach.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje konkurs Lwy PR
Startuje konkurs Lwy PR – nagrody polskiego public relations. Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) rozpoczyna poszukiwania sześciu Lwów PR 2025. W tym roku konkurs zyskał nową, poszerzoną formułę. Poza nagrodą główną zostaną przyznane także statuetki w pięciu kategoriach.
16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764