logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING z nową odsłoną kampanii employer branding

  PR 25.10.2021, przeczytano 513 razy
ilustracja

Nowa kampania employer branding pokazuje przede wszystkim unikatową kulturę organizacyjną ING. Komunikacja skupia się na elementach ważnych i charakterystycznych dla pracy w banku, a wskazanych przez samych pracowników – od różnorodności, otwartości na wszystkie głosy i pomysły, poprzez możliwości rozwoju w kraju i za granicą – aż po sposób, w jaki tworzymy zespoły i ze sobą współpracujemy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-z-nowa-odslona-kampanii-employer-branding,393506,artykul.html

- Marka pracodawcy to odzwierciedlenie tego, jak pracuje się w naszej firmie i jak wygląda nasza kultura organizacyjna. Zapytaliśmy pracowników, co myślą o pracy w ING i aż 91% młodych talentów przyznało, że jako pracodawca doceniamy kreatywność i pomysłowość. Z kolei 84% pracowników, docenia, że może pracować z zespołami z dowolnego kraju, a 79% - że można u nas liczyć na wzajemne wsparcie. Dlatego w tej kampanii postanowiliśmy oddać głos pracownikom, a ich opinie na temat pracy w ING zainspirowały nas do podkreślenia, dlaczego właśnie z nami łatwiej jest robić swoje. – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

- Wyjątkowa kultura organizacyjna to jeden z elementów, które nadal będą przyciągały i zatrzymywały talenty w organizacjach. ING jest miejscem, w którym organizację tworzą ludzie, dlatego to właśnie im powierzamy również kreowanie naszej marki pracodawcy. W kampanii employer brandingowej, ale też w bieżącej komunikacji na pytania związane z pracą w ING odpowiadamy wspólnie z pracownikami. To jeden z wielu sposobów, które pozwalają nam razem budować przyszłość ING i kształtować nasze miejsce pracy. – komentuje Maja Chabińska-Rossakowska, Dyrektor HR w ING Banku Śląskim. - Praca z nami to szansa na rozwój w różnych kierunkach. Niezależnie od roli, miasta czy kraju łączą nas te same wartości i zachowania, które promujemy. I chociaż rozwój każdego z nas jest w jego własnych rękach, jako organizacja aktywnie wspieramy ścieżki karier, także te, które biegną z dala od utartych szlaków. – dodaje.

O kampanii:

Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe, które zostały zaplanowane w formie reklam OOH w największych miastach w Polsce oraz działania wizerunkowo-rekrutacyjne prowadzone w Internecie i mediach społecznościowych. Komunikacja będzie rozwijana do końca roku o nowe elementy i formaty m.in. filmy oraz cykl artykułów z udziałem pracowników.

  • Tytuł kampanii: Jak pracuje się w ING?
  • Start kampanii: 11.10.2021
  • Kanały: Internet, SoME, DM
  • Agencje: Mosqi.To
  • Media: MullenLowe Media Hub
  • General concept: Wunderman Thompson

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764