logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ing zachęca aby „W biznesie uczyć się na cudzych… sukcesach”

  PR 21.04.2017, przeczytano 406 razy

ING Bank Śląski w nowej kampanii zaprasza do udziału w European Startup Days, imprezie towarzyszącej Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu. Dla wszystkich, którzy 11 i 12 maja nie mogą być w Katowicach, ING transmituje wydarzenie w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-zacheca-aby-_w-biznesie-uczyc-sie-na-cudzych%E2%80%A6-sukcesach_,32235,artykul.html

Podjęcie decyzji o założeniu firmy zależy od nas samych. Jednak często to jakiś zewnętrzny bodziec popycha nas do przodu. Liczymy, że właśnie European Startup Days spełnią taką rolę. W jednym miejscu spotka się wiele osób, dla których idea rozwoju przedsiębiorczości jest ważna. Choć konferencji networkingowych jest w Polsce sporo, my zdecydowaliśmy się na wsparcie właśnie tej imprezy. Naszym zdaniem to wyjątkowe wydarzenie dla przedsiębiorczych, gdzie mały biznes ma szanse spotkać się z dużym. Jako bank wspieramy i inspirujemy przedsiębiorczych. Dajemy im dostęp do wiedzy aby mogli rozwijać swój biznes. Dlatego transmitujemy on line całe wydarzenie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

„W biznesie najlepiej uczyć się na cudzych… sukcesach” to hasło, którym ING Bank Śląski zachęca właścicieli firm i osoby, które mają pomysł na swój startup do oglądania European Startup Days na żywo, w internecie. Bank będzie transmitować wszystkie panele, wystąpienia i wykłady z 2 majowych dni spotkania. Śledząc transmisję będzie można znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, m.in. Jak zdobyć pieniądze? Jak przekonać inwestora do swojego pomysłu? Jak wyróżnić się z tłumu? Jak wytrwać, gdy pojawiają się pierwsze porażki? Jak wyjść z firmą w świat?

- Dla ING Banku Śląskiego jest od dawna po drodze z małym i innowacyjnym biznesem. Współpracujemy m.in. z Migam, InviPay, które zaczynały właśnie jako startupy. Stale poszukujemy nowych partnerów z którymi budujemy sojusz win-win. European Startup Days to idealne miejsce na takie spotkania – dodał Przemysław Furlepa, Dyrektor Zarządzający Bankowością Detaliczną w ING Banku Śląskim.

  • Tytuł kampanii: „W biznesie najlepiej uczyć się na cudzych… sukcesach”
  • Start: 23 kwietnia 2017
  • Narzędzia: TV, Internet
  • Kreacja: GONG Agencja Kreatywna
  • Media: Dom mediowy MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764