logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING zachęca do podejmowania z dziećmi tematu finansów w wakacje

  PR 10.07.2020, przeczytano 306 razy
ilustracja

ING Bank Śląski rusza z kolejną odsłoną produktową kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której podpowiada jak ogarnąć finanse z Aplikacją Moje ING. W spocie „Wakacje”, bank promuje Konto dla młodych 13-18. Kampanii towarzyszy promocja „50 zł na start” dla nastolatka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-zacheca-do-podejmowania-z-dziecmi-tematu-finansow-w-wakacje,387738,artykul.html

- Finanse zajmują spory obszar naszego życia, a umiejętność radzenia sobie z nimi, to jedna z kluczowych, życiowych kompetencji. Badania wskazują, aż 93% uczniów z krajów OECD* deklaruje, że rodzice, krewni i inni dorośli są dla nich podstawowym źródłem wiedzy na temat finansów a wśród tych osób najważniejszą rolę odgrywają rodzice. Jednocześnie młodzież rozwija swoje umiejętności nie tylko poprzez naukę w szkole, rozmowy z rodzicami i obserwowanie ich zachowania, ale także poprzez osobiste doświadczenia. Poziom wiedzy młodzieży jest wyższy, gdy daje się im okazję do doświadczania samo­dzielności w dysponowaniu własnymi pieniędzmi. Wakacje to idealny moment na to. Dlatego zachęcamy, żeby w czasie wakacyjnego wypoczynku podejmować temat finansów i uczyć dzieci podejmowania pierwszych decyzji w tym obszarze. Zwłaszcza teraz, gdy podchodzimy do życia i wydatków z większą uważnością. Z jednej strony aż  66%** Polaków deklaruje, że będzie szukało oszczędności podczas zakupów większych produktów i usług. Z drugiej strony aż 87%*** planuje spędzić wakacje w Polsce. Żeby lepiej radzić sobie z często ograniczonym budżetem pomocne okazują się rozwiązania, które wspierają i ułatwiają ogarnianie finansów, zarówno dorosłego jak i dziecka. W aplikacji Moje ING, finanse rodzica i dziecka są widoczne w jednym miejscu a funkcjonalności takie jak prośba o przelew nie tylko uczą samodzielnego bankowania ale są też idealnym wstępem do rozmowy na tematy okołofinansowe – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Konto Mobi dla młodych 13-18, to nowoczesne rozwiązanie zarówno dla nastolatka jak i dla rodzica, które aktywnie wspiera ich we wspólnym ogarnianiu finansów. Ich finanse są widoczne w jednym miejscu – w aplikacji Moje ING. Dzięki powiadomieniom push i dopasowanym funkcjom aplikacji, rodzic może w spokoju czuwać nad finansami dziecka, a ono ma swobodę własnych wydatków i poczucie uczestniczenia w budżecie domowym.

Użyteczną funkcją - zwłaszcza podczas wakacji - jest prośba o przelew BLIK. Nastolatek wysyła do rodzica kwotę, której potrzebuje a rodzic potwierdza ją PIN-em w aplikacji. Pieniądze są natychmiast na koncie nastolatka. To wygodne i szybkie rozwiązanie, które dodatkowo zachęca do rozmowy i wspólnego podejmowania decyzji finansowych.

Kampanię wspiera promocja „50 zł na start”, w której przy otwarciu konta Mobi dla młodych 13-18, można zyskać dla nastolatka 50 zł.

  • Tytuł spotu: „Wakacje” w ramach kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”
  • Data emisji spotu: 6 lipca 2020r. (start kampanii 17 czerwca 2020 r.)
  • Narzędzia kampanii: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds (od 27 czerwca 2020 r.), social media, oddziały, DM
  • Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*badanie PISA, Instytut Badań Edukacyjnych
** badanie Corona Mood, GFK, maj 2020
***dane Polskiej Organizacji Turystycznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764