logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING zachęca do podejmowania z dziećmi tematu finansów w wakacje

  PR 10.07.2020, przeczytano 497 razy
ilustracja

ING Bank Śląski rusza z kolejną odsłoną produktową kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której podpowiada jak ogarnąć finanse z Aplikacją Moje ING. W spocie „Wakacje”, bank promuje Konto dla młodych 13-18. Kampanii towarzyszy promocja „50 zł na start” dla nastolatka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-zacheca-do-podejmowania-z-dziecmi-tematu-finansow-w-wakacje,387738,artykul.html

- Finanse zajmują spory obszar naszego życia, a umiejętność radzenia sobie z nimi, to jedna z kluczowych, życiowych kompetencji. Badania wskazują, aż 93% uczniów z krajów OECD* deklaruje, że rodzice, krewni i inni dorośli są dla nich podstawowym źródłem wiedzy na temat finansów a wśród tych osób najważniejszą rolę odgrywają rodzice. Jednocześnie młodzież rozwija swoje umiejętności nie tylko poprzez naukę w szkole, rozmowy z rodzicami i obserwowanie ich zachowania, ale także poprzez osobiste doświadczenia. Poziom wiedzy młodzieży jest wyższy, gdy daje się im okazję do doświadczania samo­dzielności w dysponowaniu własnymi pieniędzmi. Wakacje to idealny moment na to. Dlatego zachęcamy, żeby w czasie wakacyjnego wypoczynku podejmować temat finansów i uczyć dzieci podejmowania pierwszych decyzji w tym obszarze. Zwłaszcza teraz, gdy podchodzimy do życia i wydatków z większą uważnością. Z jednej strony aż  66%** Polaków deklaruje, że będzie szukało oszczędności podczas zakupów większych produktów i usług. Z drugiej strony aż 87%*** planuje spędzić wakacje w Polsce. Żeby lepiej radzić sobie z często ograniczonym budżetem pomocne okazują się rozwiązania, które wspierają i ułatwiają ogarnianie finansów, zarówno dorosłego jak i dziecka. W aplikacji Moje ING, finanse rodzica i dziecka są widoczne w jednym miejscu a funkcjonalności takie jak prośba o przelew nie tylko uczą samodzielnego bankowania ale są też idealnym wstępem do rozmowy na tematy okołofinansowe – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Konto Mobi dla młodych 13-18, to nowoczesne rozwiązanie zarówno dla nastolatka jak i dla rodzica, które aktywnie wspiera ich we wspólnym ogarnianiu finansów. Ich finanse są widoczne w jednym miejscu – w aplikacji Moje ING. Dzięki powiadomieniom push i dopasowanym funkcjom aplikacji, rodzic może w spokoju czuwać nad finansami dziecka, a ono ma swobodę własnych wydatków i poczucie uczestniczenia w budżecie domowym.

Użyteczną funkcją - zwłaszcza podczas wakacji - jest prośba o przelew BLIK. Nastolatek wysyła do rodzica kwotę, której potrzebuje a rodzic potwierdza ją PIN-em w aplikacji. Pieniądze są natychmiast na koncie nastolatka. To wygodne i szybkie rozwiązanie, które dodatkowo zachęca do rozmowy i wspólnego podejmowania decyzji finansowych.

Kampanię wspiera promocja „50 zł na start”, w której przy otwarciu konta Mobi dla młodych 13-18, można zyskać dla nastolatka 50 zł.

  • Tytuł spotu: „Wakacje” w ramach kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”
  • Data emisji spotu: 6 lipca 2020r. (start kampanii 17 czerwca 2020 r.)
  • Narzędzia kampanii: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds (od 27 czerwca 2020 r.), social media, oddziały, DM
  • Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*badanie PISA, Instytut Badań Edukacyjnych
** badanie Corona Mood, GFK, maj 2020
***dane Polskiej Organizacji Turystycznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764