logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING zachęca do podejmowania z dziećmi tematu finansów w wakacje

  PR 10.07.2020, przeczytano 743 razy
ilustracja

ING Bank Śląski rusza z kolejną odsłoną produktową kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której podpowiada jak ogarnąć finanse z Aplikacją Moje ING. W spocie „Wakacje”, bank promuje Konto dla młodych 13-18. Kampanii towarzyszy promocja „50 zł na start” dla nastolatka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-zacheca-do-podejmowania-z-dziecmi-tematu-finansow-w-wakacje,387738,artykul.html

- Finanse zajmują spory obszar naszego życia, a umiejętność radzenia sobie z nimi, to jedna z kluczowych, życiowych kompetencji. Badania wskazują, aż 93% uczniów z krajów OECD* deklaruje, że rodzice, krewni i inni dorośli są dla nich podstawowym źródłem wiedzy na temat finansów a wśród tych osób najważniejszą rolę odgrywają rodzice. Jednocześnie młodzież rozwija swoje umiejętności nie tylko poprzez naukę w szkole, rozmowy z rodzicami i obserwowanie ich zachowania, ale także poprzez osobiste doświadczenia. Poziom wiedzy młodzieży jest wyższy, gdy daje się im okazję do doświadczania samo­dzielności w dysponowaniu własnymi pieniędzmi. Wakacje to idealny moment na to. Dlatego zachęcamy, żeby w czasie wakacyjnego wypoczynku podejmować temat finansów i uczyć dzieci podejmowania pierwszych decyzji w tym obszarze. Zwłaszcza teraz, gdy podchodzimy do życia i wydatków z większą uważnością. Z jednej strony aż  66%** Polaków deklaruje, że będzie szukało oszczędności podczas zakupów większych produktów i usług. Z drugiej strony aż 87%*** planuje spędzić wakacje w Polsce. Żeby lepiej radzić sobie z często ograniczonym budżetem pomocne okazują się rozwiązania, które wspierają i ułatwiają ogarnianie finansów, zarówno dorosłego jak i dziecka. W aplikacji Moje ING, finanse rodzica i dziecka są widoczne w jednym miejscu a funkcjonalności takie jak prośba o przelew nie tylko uczą samodzielnego bankowania ale są też idealnym wstępem do rozmowy na tematy okołofinansowe – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Konto Mobi dla młodych 13-18, to nowoczesne rozwiązanie zarówno dla nastolatka jak i dla rodzica, które aktywnie wspiera ich we wspólnym ogarnianiu finansów. Ich finanse są widoczne w jednym miejscu – w aplikacji Moje ING. Dzięki powiadomieniom push i dopasowanym funkcjom aplikacji, rodzic może w spokoju czuwać nad finansami dziecka, a ono ma swobodę własnych wydatków i poczucie uczestniczenia w budżecie domowym.

Użyteczną funkcją - zwłaszcza podczas wakacji - jest prośba o przelew BLIK. Nastolatek wysyła do rodzica kwotę, której potrzebuje a rodzic potwierdza ją PIN-em w aplikacji. Pieniądze są natychmiast na koncie nastolatka. To wygodne i szybkie rozwiązanie, które dodatkowo zachęca do rozmowy i wspólnego podejmowania decyzji finansowych.

Kampanię wspiera promocja „50 zł na start”, w której przy otwarciu konta Mobi dla młodych 13-18, można zyskać dla nastolatka 50 zł.

  • Tytuł spotu: „Wakacje” w ramach kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”
  • Data emisji spotu: 6 lipca 2020r. (start kampanii 17 czerwca 2020 r.)
  • Narzędzia kampanii: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds (od 27 czerwca 2020 r.), social media, oddziały, DM
  • Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*badanie PISA, Instytut Badań Edukacyjnych
** badanie Corona Mood, GFK, maj 2020
***dane Polskiej Organizacji Turystycznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764