
Troska o środowisko jest ważna dla Polaków. Dlatego ING w najnowszej kampanii „Warto robić swoje” konsekwentnie wspiera tę postawę i kolejny raz zachęca do działania, by robić więcej eko.
- Mogłoby się wydawać, że aktualna sytuacja związana z pandemią zepchnie ekologię na dalszy plan. Jednak dla Polaków jest to nadal ważny temat. Blisko co trzeci badany wskazuje zanieczyszczenie środowiska jako jeden z najważniejszych powodów do niepokoju.* Ale co najważniejsze nie pozostajemy bierni. Aż 81 proc. badanych uważa, że ma wpływ na sytuację środowiska naturalnego i może ją poprawić poprzez swoje jednostkowe działania.** W ING kibicujemy takim postawom i zachęcamy do wyborów z myślą o środowisku. Rower, solary czy e-bike’i to tylko kilka z wielu możliwości, które Polacy mogą sfinansować naszą ofertą i dzięki temu robić więcej eko – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
- Codzienne wybory naszych klientów również udowadniają, że ekologia ma coraz większe znaczenie. Tylko na przestrzeni ostatniego roku obserwujemy kilkukrotny wzrost liczby udzielanych ekokredytów hipotecznych na domy energooszczędne. Nasza oferta ekokredytów i pożyczek dla klientów indywidualnych pozostaje niezmiennie na bardzo atrakcyjnych warunkach – powiedział Andrzej Sowa, dyrektor Centrum Kredyty i Ubezpieczenia w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski w wiosennej odsłonie kampanii „Warto robić swoje” promuje finansowanie, które wspiera proekologiczne wybory. Bank nie pobiera prowizji, co zmniejsza koszt kredytu i może pomóc w robieniu więcej eko na co dzień.
ING Bank Śląski od dawna wspiera elektromobilność, dlatego w ramach kampanii planuje akcję „Zamień brykę na elektryka”, w której będzie zachęcać Polaków do przetestowania rowerów elektrycznych. Szczegóły już wkrótce.
Metryczka:
- Nazwa kampanii: „Warto robić swoje”
- Start kampanii: 3.05.2021 r.
- Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
- Agencje: Brain i GONG
- Media: MullenLowe Media Hub
Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.