logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING zachęca do proekologicznych działań na co dzień

  PR 04.05.2021, przeczytano 619 razy
ilustracja

Troska o środowisko jest ważna dla Polaków. Dlatego ING w najnowszej kampanii „Warto robić swoje” konsekwentnie wspiera tę postawę i kolejny raz zachęca do działania, by robić więcej eko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-zacheca-do-proekologicznych-dzialan-na-co-dzien,391311,artykul.html

- Mogłoby się wydawać, że aktualna sytuacja związana z pandemią zepchnie ekologię na dalszy plan. Jednak dla Polaków jest to nadal ważny temat. Blisko co trzeci badany wskazuje zanieczyszczenie środowiska jako jeden z najważniejszych powodów do niepokoju.* Ale co najważniejsze nie pozostajemy bierni. Aż 81 proc. badanych uważa, że ma wpływ na sytuację środowiska naturalnego i może ją poprawić poprzez swoje jednostkowe działania.** W ING kibicujemy takim postawom i zachęcamy do wyborów z myślą o środowisku. Rower, solary czy e-bike’i to tylko kilka z wielu możliwości, które Polacy mogą sfinansować naszą ofertą i dzięki temu robić więcej eko – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

- Codzienne wybory naszych klientów również udowadniają, że ekologia ma coraz większe znaczenie. Tylko na przestrzeni ostatniego roku obserwujemy kilkukrotny wzrost liczby udzielanych ekokredytów hipotecznych na domy energooszczędne. Nasza oferta ekokredytów i pożyczek dla klientów indywidualnych pozostaje niezmiennie na bardzo atrakcyjnych warunkach – powiedział Andrzej Sowa, dyrektor Centrum Kredyty i Ubezpieczenia w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski w wiosennej odsłonie kampanii „Warto robić swoje” promuje finansowanie, które wspiera proekologiczne wybory. Bank nie pobiera prowizji, co zmniejsza koszt kredytu i może pomóc w robieniu więcej eko na co dzień.

ING Bank Śląski od dawna wspiera elektromobilność, dlatego w ramach kampanii planuje akcję „Zamień brykę na elektryka”, w której będzie zachęcać Polaków do przetestowania rowerów elektrycznych. Szczegóły już wkrótce.

Metryczka:

  • Nazwa kampanii: „Warto robić swoje”
  • Start kampanii: 3.05.2021 r.
  • Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: MullenLowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

* Raport GFK, Corona mood: Dynamika zachowań konsumenckich w Polsce, 2020.
** Badanie CBOS – Świadomość ekologiczna Polaków, 2020.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii Jim Beam Always Welcome
Mrozu oraz popularny raper Jan-Rapowanie rozpoczęli współpracę, której wynikiem będzie wspólny utwór, teledysk, a finałem - cykl koncertów. Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka – Muse.
Miło nam poinformować, że spółka CCC dołączyła do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego nadrzędnym celem jest promowanie najwyższych standardów etycznych w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Firma będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację,  a także tworzenie i promowanie...
Sony nawiązuje współpracę z Navori Labs w celu udoskonalenia oferty rozwiązań do Digital Signage
W celu wzbogacenia swojej unikatowej oferty rozwiązań do Digital Signage firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z Navori Labs. Przedsiębiorstwo to specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania do tego typu systemów.
Canon Europe: dwa ważne transfery do zespołu kierowniczego druku produkcyjnego
Canon Europe poinformował o dwóch ważnych transferach do europejskiego działu sprzedaży i marketingu w obszarze druku produkcyjnego. Alicia Cifré Trassierra objęła stanowisko Vice President, Production Print Direct Sales, a Jennifer Kolloczek – European Planning, Marketing & Innovation Senior Director. Obie ekspertki rozpoczęły pracę w nowych rolach od 1...
Clear Communication Group wzmacnia zespół zarządzający
Clear Communication Group stawia na jeszcze większą profesjonalizację w zakresie konsultingu i doradztwa komunikacyjnego. Realizację tego celu wspierać będzie nowa struktura organizacji. Martyna Sikorska, związana z CCG od 2015 roku, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej. Wraz z partnerami zarządzającymi Anną Nalewajk oraz Markiem Gieorgicą odpowiada za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764