logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING ze złotymi mieczami za kampanię „Nie widać. Bo to powietrze”

  PR 04.06.2018, przeczytano 572 razy
ilustracjastrzałka

Eko kampania ING Banku Śląskiego została wyróżniona  w prestiżowym konkursie Klubu Twórców Reklamy. Kampania zdobyła dwa złote miecze, jeden brązowy oraz nagrodę specjalną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-ze-zlotymi-mieczami-za-kampanie-_nie-widac.-bo-to-powietrze_,36722,artykul.html

ING Bank Śląski został nagrodzony za kampanię na rzecz czystego powietrza złotymi mieczami w kategorii„Communication Big Idea Campaign” oraz „Craft Use of Lisenced/Adapted Music” a także brązowym w kategorii „Communication TV or Cinema Commercial”. Bank otrzymał również nagrodę specjalną „Best of Communication”.

W nagrodzonej kreacji, ING Bank Śląski zachęca Polaków do proaktywnej postawy na rzecz czystego powietrza. Kampania „Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze” towarzyszyła wprowadzeniu do oferty finansowania produktów i rozwiązań energooszczędnych, bez prowizji. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brain.

Konkurs Klubu Twórców Reklamy przyznaje nagrody za kreatywność i najlepsze pomysły. W jubileuszowej, 15. edycji, 67 osobowe jury oceniło aż 1233 pomysły.

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764