logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus

  PR 19.01.2021, przeczytano 265 razy

Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inglot-nowym-klientem-grupy-komunikacja-plus,389888,artykul.html

Grupa Komunikacja Plus przejmuje obsługę sprzedaży internetowej produktów INGLOT na rynku niemieckim. INGLOT uruchamia tym samym kolejne platformy e-commerce mając na celu wzrost sprzedaży online w Niemczech, gdzie do tej pory wykorzystywał wyłącznie niemieckojęzyczny sklep internetowy. Działania GK+ obejmują m.in. audyt dotychczasowych aktywności INGLOT, rozwój i optymalizację sprzedaży z wykorzystaniem wspomnianego e-sklepu oraz wprowadzenie marki na platformy Amazon.de, eBay.de i Zalando.de. Jednocześnie Grupa wspiera działania sprzedażowe poprzez promocję kanałów i produktów, w ramach której wykorzystuje m.in. rich content, video marketing, social media, influencer marketing, a także digital marketing z wykorzystaniem modelu programmatic buying. GK+ odpowiada również za logistykę i dostawę last mile do klientów końcowych w Niemczech, gwarantując czas dostawy w ciągu 1 dnia roboczego.

Inwestycja w e-commerce jest elementem przyjętej przez INGLOT strategii rozwoju na rynkach międzynarodowych, którą realizuje nieprzerwanie od 2006 r. Firma założona w 1983 roku przez Wojciecha Inglota jest dziś obecna na 80 rynkach, w tym m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Chinach, Brazylii czy Australii.

Grupa Komunikacja Plus rozbudowuje dział e-commerce

Nawiązanie współpracy z INGLOT to dla Grupy Komunikacja Plus kolejny krok w rozwoju obszaru e-commerce. Grupa stawia na e-sprzedaż i zapowiada poszerzenie portfolio klientów o marki planujące rozpoczęcie działań sprzedażowych w marketplaces, w tym m.in. na platformie Amazon, która wkrótce ma zostać uruchomiona na polskim rynku.

Za realizację projektów e-commerce odpowiadają dwie spółki wchodzące w skład Grupy Komunikacja Plus: agencja digital marketingowa Proomni oraz agencja interaktywna Follow Vision. Liderem zintegrowanego obszaru e-commerce jest Mikhail Lushchikov, Head of e-Commerce w Grupie Komunikacja Plus. Mikhail Lushchikov zebrał doświadczenie realizując projekty e-commerce o regionalnej i globalnej skali dla klientów w Europie, Ameryce Północnej, na Bliskim Wschodzie i w regionie APAC. Pracował w międzynarodowych zespołach w Moskwie, Hamburgu  i Warszawie, realizując projekty m.in. dla Unilever, Samsung czy 3M.

– Skuteczna sprzedaż internetowa to obecnie cel większości marketingowców – mówi Mikhail Lushchikov. – Jego osiągnięcie wymaga efektywnego połączenia wielu zmiennych – atrakcyjnej kreacji dostosowanej do reguł e-commerce, znajomości zachowań konsumentów i algorytmów marketplaces, wiedzy na temat możliwości reklamowych, ale także świadomości wyzwań związanych z logistyką. W ostatnich latach GK+ bardzo mocno rozwinęła swoje kompetencje cyfrowe. Teraz, dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu zespołu e-commerce mamy wszystkie narzędzia, które pozwalają nam być silnym partnerem dla marek operujących na polskim i globalnym rynku, planujących zwiększenie aktywności w kanale online – podsumowuje.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764