logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ingrid Hintz-Nowosad naczelną Telemagazynu

  PR 14.09.2024, przeczytano 395 razy
ilustracja

Ingrid Hintz-Nowosad, doświadczona dziennikarka i redaktorka z ponad 30-letnim stażem, od dziś, 9 września, obejmuje stanowisko redaktor naczelnej „Telemagazynu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ingrid-hintz-nowosad-naczelna-telemagazynu,405662,artykul.html

– Jestem przekonany, że doświadczenie redakcyjne i wydawnicze Ingrid Hintz-Nowosad, zarówno w segmencie online jak i print, gwarantuje realizację nowej strategii dla jednego z flagowych produktów Polska Press Grupy, jakim jest "Telemagazyn". Jej zadaniem będzie rozwój oraz wzmocnienie pozycji Grupy w kategorii kultura i rozrywka w oparciu o serwis telemagazyn.pl oraz serwisy regionalne i lokalne Polska Press – mówi Grzegorz Widenka, dyrektor zarządzający pionem produktów tematycznych i B2C.

Ingrid Hintz-Nowosad rozpoczynała pracę jako dziennikarka w Radiu El i Radiu Gdańsk. Przez ponad 10 lat związana była z redakcją „Gazety Olsztyńskiej”, gdzie pełniła funkcję szefowej redakcji „Dziennika Elbląskiego”. Pracowała również jako wydawczyni i redaktor prowadząca w serwisach lifestylowych Wirtualnej Polski. Była także redaktor naczelną portalu pacjenta w grupie Neuca. Ma doświadczenie z zakresu budowania strategii contentowej, SEO i e-commerce. Ukończyła studia politologiczne na Wydziale Prawa i Administracji Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, a także kursy z zakresu neuromarketingu i zarządzania zespołem. Ponad to jest certyfikowaną asystentką zdrowienia. Kończy studia psychologiczne o specjalności neuropsychologia na WSB-NLU w Nowym Sączu.

Źródło: Polska Press Grupa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dobry Wieczór: nowy program TVN Style
14 października na antenie stacji zadebiutuje pierwszy w historii stacji cykliczny program na żywo - “Dobry Wieczór”. To nowy talk-show, w którym w swobodnej atmosferze prowadzący wraz z gośćmi omówią ważne dla widzek TVN Style bieżące tematy. Gospodarzami programu będą wymiennie - Izabella Krzan, Karol Paciorek, Jakob Kosel oraz Katarzyna...
Outdoor w badaniu Mediapanel
Wyniki badania Mediapanel obejmują kolejne medium – outdoor – z uwzględnieniem nośników tradycyjnych (OOH) i cyfrowych (Digital OOH). Włączenie pomiaru reklamy zewnętrznej do badania jest wspólną inicjatywą reprezentantów rynku out of home oraz Gemius. Projekt realizowany jest we współpracy z OOHlife Izbą Gospodarczą (dawniej IGRZ). Użytkownicy Mediapanelu uzyskali...
Piłka w grze: kolejki pełne emocji, ale to Legia i Lewandowski królują w mediach
Mimo zaledwie trzech rozegranych kolejek meczowych w ubiegłym miesiącu piłkarska Polska nie mogła narzekać na nudę. Już w pierwszym dniu września padło aż osiem bramek w niezwykle emocjonującym starciu Pogoni Szczecin ze Śląskiem Wrocław (5:3). Następnie zgrupowanie kadry miało wskazać kierunek, którym będzie podążać reprezentacja, ale zamiast odpowiedzi, w mediach...
#zróbsobiedobrze - kampania w Chillizet
Ruszyła kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.
Stacje nadające pod brandem ESKA z wyższą słuchalnością
Wszystkie trzy stacje nadające pod marką ESKA: Radio ESKA, ESKA2 i ESKA Rock odnotowały wzrost słuchalności rok do roku. Wyższe są zarówno udziały w czasie słuchania jak i zasięgi dzienne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764