logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inicjatywa wydawnictwa Kukbuk wspierająca lokalny biznes

  PR 22.05.2020, przeczytano 85 razy
ilustracjastrzałka

Od czterech lat wydawnictwo multimedialne KUKBUK jest organizatorem konkursu KUKBUK Poleca dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz gospodarstw agroturystycznych. W tym roku ze względu na sytuację epidemiczną konkurs został przełożony na wrzesień. Jednak aby okazać wsparcie znajdującym się w trudnej sytuacji małym firmom, wydawnictwo zainicjowało akcję #ramięWramię, mającą na celu promocję lokalnych producentów oraz miejsc dystrybucji lokalnych produktów i aktywizację czytelników do robienia zakupów w takich miejscach. W akcję zaangażowały się stołeczne miejsca dystrybucji lokalnych produktów: Zielona Skrzynka, BioBazar, Rano Zebrano, Kręgliccy Restauracje i Catering on-line oraz LokalnyRolnik.pl. Wspierają ją również jurorzy konkursu KUKBUK Poleca: David Gaboriaud i Lara Gessler.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inicjatywa-wydawnictwa-kukbuk-wspierajaca-lokalny-biznes,387116,artykul.html

- Nasze z pozoru błahe decyzje zakupowe mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania gospodarki, a co najważniejsze – dla lokalnych przedsiębiorstw i krajowego rolnictwa. Dlatego teraz jeszcze gorliwiej niż zwykle zachęcamy do świadomych zakupów. Bądźmy ambasadorami lokalności! Kupujmy miejscowe produkty bezpośrednio u producentów lub poprzez platformy sprzedażowe. Polecajmy je innym. Zmieńmy sposób myślenia o zakupach i swoje nawyki. Skorzystają na tym nasze portfele, zdrowie, środowisko oraz zaangażowani polscy przedsiębiorcy, którzy z pasją tworzą własne marki. Działając #ramięWramię, rośniemy w siłę! – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK.

W akcję zaangażowały się stołeczne miejsca dystrybucji lokalnych produktów: Zielona Skrzynka, BioBazar, Rano Zebrano, Kręgliccy Restauracje i Catering on-line oraz LokalnyRolnik.pl. Wspierają ją również jurorzy konkursu KUKBUK Poleca: David Gaboriaud i Lara Gessler. Ambasadorem tej idei może zostać jednak każdy – wystarczy opublikować zdjęcia ulubionych produktów kupionych po sąsiedzku i oznaczyć je #ramięWramię i @kukbuk_official. Akcja promowana jest zarówno w magazynie drukowanym, jak i na stronie internetowej KUKBUK.PL oraz w mediach społecznościowych wydawnictwa.

Źródło: KUKBUK

www.kukbuk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akcja charytatywna i niezwykła książka „Nadzieja” – polscy pisarze z pomocą dla seniorów w czasach pandemii
Olga Tokarczuk, Wiesław Myśliwski, Hanna Krall, Joanna Bator, Mariusz Szczygieł, Andrzej Stasiuk, Magdalena Grzebałkowska i inni autorzy wraz z Wydawnictwem Agora w ramach akcji charytatywnej „Nadzieja” tworzą książkę, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie ośrodków pomocy dla seniorów podczas pandemii i po jej zakończeniu....
Ekstraklasa SA prowadzi sprzedaż praw do międzynarodowych transmisji meczów wznawianej po pandemii ligi. Umowy zostały już sfinalizowane z podmiotami z Wielkiej Brytanii i Irlandii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Izreala. Poszerzono też współpracę o transmisje kolejnych meczów na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. W toku są dalsze negocjacje z partnerami z...
Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie o nazwie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co...
Grupa PMPG odnotowała po pierwszym kwartale 2020 r. 10,6 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów. Skonsolidowana EBITDA wyniosła 0,04 mln zł i była większa o 1 mln zł w stosunku do I kwartału ubiegłego roku. Jednocześnie Grupa zredukowała stratę netto o 1,2 mln zł do -0,1 mln zł.
Serwis specjalny WP dla marki Honda
Wirtualna Polska przygotowała serwis specjalny hybrydawmiescie.wp.pl, w którym prezentuje historię marki i nowy model Hondy Jazz. Osiem artykułów pojawi się również na Stronie Głównej WP w dedykowanym module.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764