logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inkbook w gronie klientów Tabasco Media Communications

  PR 05.03.2019, przeczytano 358 razy

Agencja Tabasco Media Communications nawiązała współpracę z wrocławską firmą Arta Tech – specjalizującą się w tworzeniu rozwiązań opartych o technologię papieru elektronicznego (E Ink),  producentem e-czytników z serii InkBook. Tabasco odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacji Klienta, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki oraz wsparcie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inkbook-w-gronie-klientow-tabasco-media-communications,381508,artykul.html

Za obsługę medialną, współpracę z influencerami oraz szeroko rozumiane działania z zakresu public relations odpowiadać będzie Katarzyna Maj, z agencją związana od 2010 roku (wcześniej odpowiedzialna m.in. za marki: SteelSeries, Kross, OVH, Goclever, SpyShop czy Mactronic), aktualnie prowadząca działania sicial media dla marek Western Digital.Tabasco odpowiada za prowadzenie działań PR i wsparcie marketingu m.in. dla marek należących do Western Digital Corporation (WD i SanDisk), a także firm QNAP oraz Thule Group. Dodajmy, że wrocławska agencja rozstała się ostatnio – po 7 latach współpracy –  z marką Goclever, która aktualnie pozostaje bez obsługi PR.

Źródło: Tabasco Media Communications

www.tabasco.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764