
Na stronie www.jeep-official.it i na kanale www.youtube.com/JeepItalia, dostępny jest spot dedykowany nowemu modelowi Jeep Renegade, pierwszemu samochodowi Fiat Chrysler Automobiles, który zaznacza wejście marki do segmentu małych SUVów.
Spot oparty na koncepcji kreatywnej agencji Frame Communication i przygotowany przez agencję Leo Burnett przedstawia serię sugestywnych, szybko przesuwających się twarzy i obrazów przekraczających różne granice. Punktem wyjścia są słowa tekstu napisanego specjalnie na tę okazję przez Victora, młodego dobrze zapowiadającego się piosenkarza, którego wokal rozbrzmiewa w teledysku.
Za pomocą sugestywnych obrazów, Victor opowiada, w pierwszej osobie, o swoim świecie, w którym jest On drzewem zapuszczającym korzenie pod wodą, ptakiem lądującym nad brzegiem jeziora w podróży bez granic i bez ograniczeń, gdzie niebo jest limitem a horyzont nieboskłonem. W ten sposób Victor identyfikuje się z „duchem" Renegade: „Jestem tym, który zmienia codzienność w niesamowitość. Wiatr mi muzyką a światłem ogień, jestem Game Changer, tym który zmienia zasady gry, bohaterem zmieniającym świat w prawdziwą historię, zbudowaną z siły, odwagi, nowości i chęci zmian. Ja jestem Renegade".
Źródło: Fiat Auto Poland S.A.