logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inna historia, inna droga w spocie reklamującym Jeepa Renegade

  PR 29.09.2014, przeczytano 973 razy
ilustracja

Na stronie www.jeep-official.it i na kanale www.youtube.com/JeepItalia, dostępny jest spot dedykowany nowemu modelowi Jeep Renegade, pierwszemu samochodowi Fiat Chrysler Automobiles, który zaznacza wejście marki do segmentu małych SUVów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inna-historia%2C-inna-droga-w-spocie-reklamujacym-jeepa-renegade,22752,artykul.html

Spot oparty na koncepcji kreatywnej agencji Frame Communication i przygotowany przez agencję Leo Burnett przedstawia serię sugestywnych, szybko przesuwających się twarzy i obrazów przekraczających różne granice. Punktem wyjścia są słowa tekstu napisanego specjalnie na tę okazję przez Victora, młodego dobrze zapowiadającego się piosenkarza, którego wokal rozbrzmiewa w teledysku.

Za pomocą sugestywnych obrazów, Victor opowiada, w pierwszej osobie, o swoim świecie, w którym jest On drzewem zapuszczającym korzenie pod wodą, ptakiem lądującym nad brzegiem jeziora w podróży bez granic i bez ograniczeń, gdzie niebo jest limitem a horyzont nieboskłonem. W ten sposób Victor identyfikuje się z „duchem" Renegade: „Jestem tym, który zmienia codzienność w niesamowitość. Wiatr mi muzyką a światłem ogień, jestem Game Changer, tym który zmienia zasady gry, bohaterem zmieniającym świat w prawdziwą historię, zbudowaną z siły, odwagi, nowości i chęci zmian. Ja jestem Renegade".

Źródło: Fiat Auto Poland S.A.

www.youtube.com/JeepItalia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764