logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innogy Polska laureatem Superbrands

  PR 18.12.2018, przeczytano 582 razy

innogy Polska znalazła się w gronie tegorocznych laureatów XIII edycji konkursu Superbrands. W konkursie na najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku, marka innogy otrzymała nagrodę w kategorii: Dla domu/dostawca energii


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innogy-polska-laureatem-superbrands,380568,artykul.html

Superbrands to tytuł przyznawany markom, które cechuje silny wizerunek oraz uznanie ze strony konsumentów. Są to również marki, które osiągają wysokie wyniki w każdym z kluczowych obszarów swojego działania. O przyznaniu tytułów w tegorocznej edycji konkursu zadecydowały głosy 10 tys. konsumentów, zebrane w ramach największego, niezależnego badania marek w Polsce, a także obrady ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR i brandingu. Zarówno konsumenci jak i eksperci wysoko ocenili markę innogy Polska, dzięki czemu firma została nagrodzona w kategorii dostawca energii dla gospodarstw domowych.

- Bardzo cieszymy się, że ciężka praca i zaangażowanie naszych pracowników w rozwój produktów i usług odpowiadających oczekiwaniom Klientów oraz rynkowym trendom, zostały zauważone i docenione. Przyznane wyróżnienie świadczy o sile i rozpoznawalności marki innogy, co jest dla nas motywacją do dalszego rozwoju. Dziękuję wszystkim pracownikom innogy, którzy pracowali na ten sukces – powiedział Janusz Moroz, Członek Zarządu ds. Handlu w innogy Polska.

Międzynarodowa organizacja Superbrands funkcjonuje od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. W Polsce jest to już 13 edycja Konkursu. Biorą w nim udział tylko te marki, które przejdą przez rygorystyczny Proces Certyfikacji uzyskując w nim odpowiednio wysokie wyniki. Gala finałowa tegorocznej edycji Konkursu Superbrands odbędzie się w maju 2019 r.

Źródło: Grupa innogy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764