logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innogy Polska prezentuje Zero Emission Store

  PR 16.12.2019, przeczytano 1145 razy
ilustracjastrzałka

innogy Polska, firma specjalizująca się w dziedzinie proekologicznych rozwiązań, przedstawia miejsce przyszłości - pierwszy w  Polsce Zero Emission Store. Niezwykła instalacja świetlna ma zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na zanieczyszczenie powietrza w stolicy. Akcja ma również zachęcić mieszkańców do wspierania wraz z innogy producentów energii ze źródeł odnawialnych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innogy-polska-prezentuje-zero-emission-store,385113,artykul.html

Pierwsze takie miejsce w Polsce  

Zero Emission Store to instalacja z włóczki i światła, autorstwa artysty Sławomira Brzoski. Będzie zwracać uwagę warszawiaków na skalę zanieczyszczeń klimatu i konieczność działań na rzecz poprawy jakości powietrza. Kolor specjalnie zaaranżowanej przestrzeni będzie się zmieniał w zależności od poziomu smogu w stolicy. Czerwony będzie oznaczał, że jest wysokie, a zielony - niskie.

Instalacja stanie w okolicach wejść Dworca PKP Warszawa Śródmieście od 16 do 22 grudnia.  Zero Emission Store będzie zasilany za pomocą energii z paneli fotowoltaicznych. Po zakończeniu ekspozycji włóczka, z której została przygotowana instalacja, zostanie przekazana do schroniska dla bezdomnych zwierząt. Posłuży jako wypełnienie ciepłych legowisk. 

innogy wspiera wizję zeroemisyjnej przyszłości

Zero Emission Store jest kontynuacją działań w ramach innogy goes green. Program, który został uruchomiony w sierpniu, ma na celu promowanie inicjatyw ograniczających wpływ firmy na środowisko.

- Celem marki jest dążenie do realizacji idei Zero Emission Future - komentuje Sebastian Janda, dyrektor pionu klientów indywidualnych i MSP w innogy Polska. - Wyraża ona wizję przyszłości, do której dążymy. Dla wielu mieszkańców stolicy marzeniem jest miasto wolne od smogu. Dlatego jako innogy dokładamy starań w dążeniu do przyszłość, w której energia wytwarzana będzie w sposób ekologiczny. Chcemy, by miasto było przyjazne dla naszego zdrowia i środowiska, żeby było lepszym miejscem do życia dla nas i kolejnych pokoleń. Działania każdego z nas mają na to wpływ. Chcemy więc przybliżać warszawiakom przyszłościowe rozwiązania przyjazne klimatowi - dodaje. 

Chodzi o rozwiązania, które w ciągu całego swojego cyklu użytkowania nie generują zanieczyszczeń lub generują ich mniej, przez co zbliżają nas do Zero Emission Future. innogy systematycznie poszerza swoją ofertę produktów związanych z energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych, m.in. oferuje nowoczesne instalacje fotowoltaiczne. Uruchomiła także innogy go! - pierwszy w Warszawie i największy w Polsce całkowicie elektryczny car sharing. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Im większy smog, tym większa zniżka na Nową Energię 

Wszyscy, którzy odwiedzą Zero Emission Store, będą mogli także skorzystać z naszej oferty Nowa Energia, dzięki której wspólnie wspieramy produkcję energii ze źródeł odnawialnych. Oferta zakłada  rabat na energię elektryczną podaną w aktualnie obowiązującej Taryfie innogy Polska S.A.. Mechanizm promocji jest następujący: im smog będzie większy w danym dniu, tym zniżka będzie większa. Rabat wyniesie odpowiednio: 3 proc. przy braku lub niskim poziomie smogu, 6 proc., gdy poziom smogu będzie umiarkowany i 9 proc. w przypadku silnego natężenia smogu. Klienci, którzy zdecydują się na ofertę, dzięki dodatkowej opłacie miesięcznej będą wspierać produkcję zielonej energii. Odwiedzający otrzymają, także ekologiczny gadżet i vouchery na przejazd innogy go! 

  • Więcej informacji o ofercie innogy Polska promującej ideę Zero Emission Future można znaleźć na www.zeroemissionstore.pl.  

Projekt realizowany jest we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.

Źródło: innogy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764