logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innogy Polska prezentuje Zero Emission Store

  PR 16.12.2019, przeczytano 1294 razy
ilustracjastrzałka

innogy Polska, firma specjalizująca się w dziedzinie proekologicznych rozwiązań, przedstawia miejsce przyszłości - pierwszy w  Polsce Zero Emission Store. Niezwykła instalacja świetlna ma zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na zanieczyszczenie powietrza w stolicy. Akcja ma również zachęcić mieszkańców do wspierania wraz z innogy producentów energii ze źródeł odnawialnych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innogy-polska-prezentuje-zero-emission-store,385113,artykul.html

Pierwsze takie miejsce w Polsce  

Zero Emission Store to instalacja z włóczki i światła, autorstwa artysty Sławomira Brzoski. Będzie zwracać uwagę warszawiaków na skalę zanieczyszczeń klimatu i konieczność działań na rzecz poprawy jakości powietrza. Kolor specjalnie zaaranżowanej przestrzeni będzie się zmieniał w zależności od poziomu smogu w stolicy. Czerwony będzie oznaczał, że jest wysokie, a zielony - niskie.

Instalacja stanie w okolicach wejść Dworca PKP Warszawa Śródmieście od 16 do 22 grudnia.  Zero Emission Store będzie zasilany za pomocą energii z paneli fotowoltaicznych. Po zakończeniu ekspozycji włóczka, z której została przygotowana instalacja, zostanie przekazana do schroniska dla bezdomnych zwierząt. Posłuży jako wypełnienie ciepłych legowisk. 

innogy wspiera wizję zeroemisyjnej przyszłości

Zero Emission Store jest kontynuacją działań w ramach innogy goes green. Program, który został uruchomiony w sierpniu, ma na celu promowanie inicjatyw ograniczających wpływ firmy na środowisko.

- Celem marki jest dążenie do realizacji idei Zero Emission Future - komentuje Sebastian Janda, dyrektor pionu klientów indywidualnych i MSP w innogy Polska. - Wyraża ona wizję przyszłości, do której dążymy. Dla wielu mieszkańców stolicy marzeniem jest miasto wolne od smogu. Dlatego jako innogy dokładamy starań w dążeniu do przyszłość, w której energia wytwarzana będzie w sposób ekologiczny. Chcemy, by miasto było przyjazne dla naszego zdrowia i środowiska, żeby było lepszym miejscem do życia dla nas i kolejnych pokoleń. Działania każdego z nas mają na to wpływ. Chcemy więc przybliżać warszawiakom przyszłościowe rozwiązania przyjazne klimatowi - dodaje. 

Chodzi o rozwiązania, które w ciągu całego swojego cyklu użytkowania nie generują zanieczyszczeń lub generują ich mniej, przez co zbliżają nas do Zero Emission Future. innogy systematycznie poszerza swoją ofertę produktów związanych z energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych, m.in. oferuje nowoczesne instalacje fotowoltaiczne. Uruchomiła także innogy go! - pierwszy w Warszawie i największy w Polsce całkowicie elektryczny car sharing. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Im większy smog, tym większa zniżka na Nową Energię 

Wszyscy, którzy odwiedzą Zero Emission Store, będą mogli także skorzystać z naszej oferty Nowa Energia, dzięki której wspólnie wspieramy produkcję energii ze źródeł odnawialnych. Oferta zakłada  rabat na energię elektryczną podaną w aktualnie obowiązującej Taryfie innogy Polska S.A.. Mechanizm promocji jest następujący: im smog będzie większy w danym dniu, tym zniżka będzie większa. Rabat wyniesie odpowiednio: 3 proc. przy braku lub niskim poziomie smogu, 6 proc., gdy poziom smogu będzie umiarkowany i 9 proc. w przypadku silnego natężenia smogu. Klienci, którzy zdecydują się na ofertę, dzięki dodatkowej opłacie miesięcznej będą wspierać produkcję zielonej energii. Odwiedzający otrzymają, także ekologiczny gadżet i vouchery na przejazd innogy go! 

  • Więcej informacji o ofercie innogy Polska promującej ideę Zero Emission Future można znaleźć na www.zeroemissionstore.pl.  

Projekt realizowany jest we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.

Źródło: innogy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764