logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innogy Polska rozpoczyna współpracę z agencją Spark Foundry

  PR 01.10.2021, przeczytano 431 razy

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy innogy Polska z Grupy E.ON, która dostarcza energię elektryczną dla ponad miliona mieszkańców Warszawy. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów offline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innogy-polska-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-spark-foundry,393207,artykul.html

- Bardzo nas cieszy współpraca ze Spark Foundry. Jest to agencja, która oprócz kreatywności i dokładności w swoim działaniu, wykazuje się zrozumieniem kluczowych wartości naszej marki, a także specyfiki rynku warszawskiego. Wierzymy, że wspólnie zadbamy o efektywną komunikację naszych kampanii, które - dzięki precyzyjnie dobranym nośnikom - dotrą do jak najszerszej grupy odbiorców – mówi Agnieszka Kamińska, innogy Polska z Grupy E.ON.

W ramach nawiązanej współpracy, agencja mediowa Spark Foundry zajmie się planowaniem i zakupem mediów lokalnych w kanałach offline (OOH, prasa, radio) na rynku warszawskim. Pierwsza wspólna kampania, związana z rebrandingiem marki, rusza już 1 października.

- Wygrana w przetargu to dla nas duża radość, ponieważ do naszego portfolio możemy z dumą dołączyć kolejnego Klienta, który chętnie otwiera się na innowacje. Zostaliśmy docenieni przede wszystkim za spójną strategię oraz innowacyjne pomysły na zaistnienie marki w mediach offline. Jestem przekonana, że nasza współpraca ma duży potencjał na sukces – komentuje Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry.

Kampania, promowana hasłem PoznajMY się, jest częścią kampanii rebrandingowej innogy Polska, które w grudniu tego roku zmieni się w E.ON Polska. Ma charakter informacyjny i przedstawia historie trójki bohaterów. Podejmują oni inicjatywy proekologiczne w swoich społecznościach, korzystając jednocześnie z rozwiązań dostępnych w innogy. Celem kampanii jest podkreślenie głównych wartości marki E.ON, którymi są współdziałanie z klientami w podejmowaniu kroków na rzecz ochrony klimatu, świadome korzystanie z zasobów naturalnych i wspieranie produkcji energii ze źródeł odnawialnych. Strategię i kampanię przygotowała agencja 180HEARTBEATS + JUNG V MATT.

Firma innogy Polska współpracuje z Publicis Groupe od wielu lat. Agencja MSL odpowiedzialna jest od 2014 roku za komunikację korporacyjną spółki, zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną oraz działania w zakresie social mediów. Zespół MSL zaangażowany jest także w projekty specjalne. W tym roku innogy zrealizuje także pierwszy projekt specjalny z Saatchi & Saatchi.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764