logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innogy zaraża dobrą energią w internecie z Cube Group

  PR 26.09.2016, przeczytano 709 razy
ilustracjastrzałka

Trwa internetowa odsłona jesiennej kampanii "Miło Cię widzieć" w kanałach digital, w ramach której RWE Polska oficjalnie zmienia nazwę oraz logotyp – za działania online w całości odpowiada Cube Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innogy-zaraza-dobra-energia-w-internecie-z-cube-group,30028,artykul.html

Celem kampanii, która rozpoczęła się we wrześniu i będzie emitowana w internecie do końca roku, jest dotarcie do jak największej liczby warszawiaków z informacją o rebrandingu oraz pokazanie im, że wszystko, co ich otacza, zasilane jest energią od innogy.

– Kampania online – obok szerokich działań outdoor, ambient, komunikacji na ekranach w autobusach i metrze, citylightach i kinach – jest jednym z najistotniejszych elementów cyklu działań związanych z rebrandingiem RWE w innogy, stanowiąc w kreacjach platformę przepływu dobrej energii i podkreślając innowacyjny kierunek rozwoju marki – mówi Elżbieta Łaszczewska, ekspert z działu Digital i Innowacje innogy Polska.

Do zadań Cube Group należą strategia komunikacji online, planowanie i zakup mediów (display, programmatic, mobile, e-mail marketing), przygotowanie kreacji m.in. dostosowanych do kontekstu emisji, analityka i bieżąca optymalizacja. Za działania związane z kampanią rebrandingową innogy w pozostałych kanałach odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przy wsparciu POSSIBLE.

Źródło: Cube Group


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764