logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innogy zaraża dobrą energią w internecie z Cube Group

  PR 26.09.2016, przeczytano 632 razy
ilustracjastrzałka

Trwa internetowa odsłona jesiennej kampanii "Miło Cię widzieć" w kanałach digital, w ramach której RWE Polska oficjalnie zmienia nazwę oraz logotyp – za działania online w całości odpowiada Cube Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innogy-zaraza-dobra-energia-w-internecie-z-cube-group,30028,artykul.html

Celem kampanii, która rozpoczęła się we wrześniu i będzie emitowana w internecie do końca roku, jest dotarcie do jak największej liczby warszawiaków z informacją o rebrandingu oraz pokazanie im, że wszystko, co ich otacza, zasilane jest energią od innogy.

– Kampania online – obok szerokich działań outdoor, ambient, komunikacji na ekranach w autobusach i metrze, citylightach i kinach – jest jednym z najistotniejszych elementów cyklu działań związanych z rebrandingiem RWE w innogy, stanowiąc w kreacjach platformę przepływu dobrej energii i podkreślając innowacyjny kierunek rozwoju marki – mówi Elżbieta Łaszczewska, ekspert z działu Digital i Innowacje innogy Polska.

Do zadań Cube Group należą strategia komunikacji online, planowanie i zakup mediów (display, programmatic, mobile, e-mail marketing), przygotowanie kreacji m.in. dostosowanych do kontekstu emisji, analityka i bieżąca optymalizacja. Za działania związane z kampanią rebrandingową innogy w pozostałych kanałach odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przy wsparciu POSSIBLE.

Źródło: Cube Group


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764