logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innowacyjna Fibre Bottle trafi do polskich konsumentów

  PR 09.09.2022, przeczytano 494 razy
ilustracjastrzałka

Fibre Bottle nie będzie w Polsce dostępna w sprzedaży jednak można ją zdobyć biorąc udział w aktywnościach przygotowanych przez markę Carlsberg wspólnie z siecią Żabka. Od 7 do 13 września w sklepach Żabka trwać będzie konkurs „Wygraj piwo w butelce przyszłości", w którym klienci posiadający aplikację Żappka będą mogli zdobyć jedną z 500 sztuk Fibre Bottle. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić w sklepie sieci Żabka dwa dowolne piwa Carlsberg w butelce lub puszce, skanując aplikację Żappka, która przekieruje uczestnika na stronę konkursową Wygraj butelkę przyszłości! butelkaprzyszlosci.pl. Na stronie należy podać kod z aplikacji i odpowiedzieć na pytanie: „A Ty jak dbasz o środowisko?”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innowacyjna-fibre-bottle-trafi-do-polskich-konsumentow,397162,artykul.html

Z kolei od 14 do 27 września szansę na otrzymanie Fibre Bottle będą mieli użytkownicy aplikacji Żappka, będący jednocześnie fanami piw Carlsberg i posiadający odpowiednią liczbę zebranych żappsów, w ramach aktywacji Hot Drop. Na chętnych spełniających warunki czekać będzie 70 sztuk Fibre Bottle.

- W Żabce cenimy innowacyjne rozwiązania, dlatego cieszę się, że wraz z firmą Carlsberg możemy zaprosić naszych klientów do przetestowania unikatowego opakowania Fiber Bottle dostępnego tylko w sklepach Żabka. Podejmujemy wiele działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, do których zachęcamy i angażujemy naszych klientów, pracowników, franczyzobiorców i partnerów ponieważ wierzymy, że tylko wspólnie możemy zmieniać nasze otoczenie - powiedziała Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich, Grupa Żabka

Fibre Bottle w ograniczonej liczbie będzie również osiągalna dla zainteresowanych konsumentów w konkursie na FB marki Carlsberg.

Opakowanie przyszłości

Butelka Fibre Bottle generacji 2.0 to pionierskie rozwiązanie opakowaniowe, składające się z wewnętrznej wyściółki z roślinnego polimeru PEF i zewnętrznej obudowy z włókna drzewnego. Oba materiały są pochodzenia naturalnego i sprawiają, że butelka jest w pełni bio (z wyłączeniem kapsla).

Polimer PEF opracował partner Grupy Carlsberg – firma Avantium - wiodący ekspert w dziedzinie chemii odnawialnej. PEF jest wytwarzany z surowców naturalnych i pełni rolę skutecznej bariery pomiędzy piwem a zewnętrzną obudową z włókna drzewnego, chroniąc piwo – jego smak i nagazowanie - lepiej niż konwencjonalne opakowania PET.

Z kolei zewnętrzna obudowa Fibre Bottle jest organiczna (bio-based), zbudowana z włókien drzewnych pozyskanych z odpowiedzialnie zarządzanych lasów z certyfikatem FSC. Ma właściwości izolacyjne, dzięki którym piwo jest dłużej zimne w porównaniu z puszkami i szklanymi butelkami. Producentem zewnętrznej powłoki jest firma opakowaniowa Paboco.

Generacja 2.0 Fibre Bottle w ocenach cyklu życia już teraz ma mniejszy ślad węglowy niż jednorazowa szklana butelka. Grupa Carlsberg planuje, że ślad węglowy w przypadku kolejnej generacji 3.0 Fibre Bottle będzie aż o 80% niższy niż szklanej butelki jednorazowej. Finalny cel to Fibre Bottle o śladzie węglowym tak niskim jak szklana butelka zwrotna. Co istotne, Fibre Bottle nie zastąpi, ale w przyszłości uzupełni istniejące już portfolio opakowań, takich jak szklane butelki i puszki, dając konsumentom szerszy wybór.

- To pionierskie opakowanie skrywa wspaniałe piwo uwarzone z jęczmienia uprawianego w pełni ekologicznymi metodami i z zastosowaniem rolnictwa regeneracyjnego. Te metody rolnicze przyczyniają się do zwiększenia bioróżnorodności terenów uprawnych, poprawy kondycji gleby i zwiększenia naturalnej sekwestracji dwutlenku węgla. Konsumenci mogą spodziewać się tego samego wyśmienitego smaku piwa Carlsberg – podkreśla Aleksandra Borek menedżer marki Carlsberg w Carlsberg Polska. - Cieszymy się, że sieć Żabka, która tak mocno jak Grupa Carlsberg promuje i aktywnie działa w obszarze zrównoważonego rozwoju, jest otwarta na propozycję wspólnych działań i daje swoim klientom możliwość zdobycia jednego z pionierskich opakowań Fibre Bottle – dodaje.

Nowa generacja Fibre Bottle jest wynikiem trwającego od 2015 r. innowacyjnego projektu realizowanego przez Grupę Carlsberg wspólnie z Paper Bottle Company (Paboco), Avantium i partnerami z Paper Bottle Community. Trwają prace nad generacją 3.0 Fibre Bottle. To opakowanie wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg pn. „Together Towards ZERO and Beyond”.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Zrobić konkurs w którym nagrodą jest butelka piwa.
Genialne.

Pozostaje mieć nadzieję, że Żabka tym razem rozstrzygnie konkurs i ktoś tę nagrodę dostanie.

avatar użytkownika
,

Promocja konsumencka jakich wiele - nic genialnego w tym nie ma i nie musi być, wystarczy by było skuteczne i realizowało cele marketingowe.  

avatar użytkownika
,

"Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić w sklepie sieci Żabka dwa dowolne piwa Carlsberg"

Jest wyraźnie napisane KONKURS. Nie akcja tylko KONKURS.
A nagrodą jest butelka piwa.

Albo traktują Polskę jak trzeci świat albo bandę kretynów, którzy nadal zbierają puszki po piwie/pudełka po papierosach i wystawiają je w dużym pokoju na regale.
  

avatar użytkownika
,

Promocja konsumencka to narzędzie marketingowe znane na całym świecie - również w krajach bogatych. I nie służy wyłanianiu zwycięzców, ale realizowaniu celów komunikacyjnych.  

avatar użytkownika
,

I z wielką pompą robi się akcje w których nagrodą jest butelka piwa?  

avatar użytkownika
,

Zdaje się że nie butelka a 570 butelek?  

avatar użytkownika
,

"lienci posiadający aplikację Żappka będą mogli zdobyć jedną z 500 sztuk Fibre Bottle".

Zatem nagrodą jest JEDNA butelka piwa.

  

avatar użytkownika
,

Zatem najwyraźniej producentowi wystarcza to aby zrobić z tego akcję komunikacyjną - niezależnie od tego co Ty o tym sądzisz.  

avatar użytkownika
,

A klient już się nie liczy...?
  

avatar użytkownika
,

Skąd taka teza? Uważasz się za zaniedbanego klienta?  

avatar użytkownika
,

Nie jestem klientem tej marki.
A mając na uwadze konkurs w którym do wygrania jest butelka piwa... długo jeszcze nie będę.
  

avatar użytkownika
,

To skąd wiesz że klienci mają z powodu tej akcji poczucie że się nie liczą?  

avatar użytkownika
,

Z tego samego źródła, z którego Ty czerpiesz przekonanie, że się liczą.  

avatar użytkownika
,

Czyli z żadnego, bo my nie oceniamy odczuć i poziomu satysfakcji klientów tej marki - to zadanie producenta. Widać jego źródła i dane rozmijają się z Twoimi hipotezami i wyobrażeniami.  

avatar użytkownika
,

Aaaa czyli ZAŻARCIE bronisz klasycznego marketingowego BUBLA, bo tak!

Postaraj się bardziej, może Ci Żabka przyśle butelkę.

Tylko uważaj, żabka lubi kończyć konkursy bez wyłaniania zwycięzców i wypłaty nagród.
  

avatar użytkownika
,

Nie uczestniczymy jako wydawca w tej akcji więc nie mamy żadnych powodów bronić jej skuteczności. Jeżeli Ty masz powody aby ją kwestionować możesz je zaprezentować. Na razie tego nie zrobiłeś - nie pokazałeś żadnych argumentów mogących świadczyć o negatywnym odbiorze po stronie grupy docelowej.  

avatar użytkownika
,

Mnie płaci lobby butelkowe.
Za ch.. nie chcą odejść od szkła a na samą myśl, że trzeba oddać kaucję robią się zieloni. Jak ich butelki.
  

avatar użytkownika
,

Gratulujemy - jednak to nie jest argument przemawiający za tym, że zasady tej kampanii nie odpowiadają jej odbiorcom.  

avatar użytkownika
,

Oczywiście, Z badań lobby zielonych butelek szklanych wynika, że nagroda w postaci JEDNEJ butelki piwa, w dodatki nieszklanej, nie stanowi wystarczającej zachęty by chodzić do żabkli i mieć jej aplikację.
  

avatar użytkownika
,

Akcji konsumenckich, w których nagrodą była jedna, szklana butelka piwa było wystarczająco dużo by przekonać się, że są skuteczne. Zatem przyjrzyj się lepiej temu lobby które Ci płaci, bo nie wygląda na to by miało coś wspólnego z rynkiem opakowań, a tym bardziej rynkiem reklamy.  

Najnowsze w tym dziale

Eticod i API Folie Polska: kompleksowa współpraca przy wdrożeniu technologii hot stampingu
W ostatnim czasie w drukarni Eticod z Katowic, specjalizującej się w produkcji różnego rodzaju etykiet (także wysoko uszlachetnionych), wdrożona została technologia tłoczenia folią na gorąco. W tym celu w 1. połowie roku uruchomione zostało pracujące w trybie off-line urządzenie do hot stampingu. Wówczas też rozpoczęły się testy folii i wszechstronne szkolenia dla osób...
Sinajet 0604MT w Poligrafii Małopolskiej
Ploter tnący to kolejna inwestycja nowosądeckiej drukarni Poligrafia Małopolska w rozbudowę własnego parku maszynowego. Grafmasz tym samym wdrożył kolejny ploter tnąco-bigujący 0604 MT. Instalacja miała miejsce w drugim kwartale 2022 roku.
Mimo niespokojnej sytuacji gospodarczej koncern Koenig & Bauer dzięki dobremu udanemu kwartałowi znajduje się na ścieżce wzrostu. Podobnie jak wiele przedsiębiorstw produkcyjnych, Koenig & Bauer wciąż znajduje się w sytuacji, w której z jednej strony ma do czynienia z wysokim portfelem zamówień, a z drugiej z wpływem wielu negatywnych czynników zewnętrznych, głównie po stronie...
Wytrzymałe etykiety z technologią Mark Andy – w odpowiedzi na zmiany klimatyczne
Podstawowe funkcje etykiet to dekorowanie produktu i dostarczanie konsumentom informacji na jego temat: od półek supermarketu, poprzez apteki czy systemy logistyczne, po różne sektory transportu. Dlatego tak ważna jest możliwość wykorzystania ich w różnych warunkach, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości. Zdaniem firmy Mark Andy, rosnące oczekiwania, a...
Kompletne rozwiązania do automatycznej produkcji kalendarzy Head-one i Cal-one
Tegoroczna premiera HEAD-one, automatu do produkcji wypukłych główek do kalendarzy sprawiła, że w firmie Akonda portfolio urządzeń do produkcji kalendarzy jest już kompletne! Drukarnie oferujące kalendarze trójdzielne otrzymują rozwiązania do automatyzacji, co przekłada się na zwiększenie ilości i jakości produkcji. - Z kalendarzy ściennych będziemy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764