logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innowacyjne opakowanie nowych kaw Tchibo

  PR 06.02.2017, przeczytano 521 razy
ilustracjastrzałka

Barista Espresso i Barista Caffe Crema to nowe kawy od Tchibo. Na uwagę zasługuje zarówno jakość ziaren kawy, które wypala się za pomocą tradycyjnych bębnowych maszyn prażalniczych, jak i opakowanie oraz rodzaj zamknięcia obu nowych kaw – to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innowacyjne-opakowanie-nowych-kaw-tchibo,31331,artykul.html

Barista Espresso i Barista Caffe Crema, nowe kawy Tchibo, powstały wyłącznie z ziaren kawy Arabika, dojrzewających w wyjątkowych regionach upraw. Ziarna obu kaw wypala się przy użyciu tradycyjnych bębnowych maszyn prażalniczych – dokładnie tak, jak robiono to przed stu laty. Właśnie stąd bierze się niepowtarzalny charakter oraz mocny i doskonale wyważony aromat.

– Nowością i innowacją w obu przypadkach jest sposób zamknięcia. Zakręcane na korek opakowanie, ułatwia dozowanie i szczelne domknięcie opakowania.  Dzięki temu zachowujemy pełny aromat kawy i optymalną świeżość smaku. Takie rozwiązanie w przypadku kaw jest bardzo istotne, ponieważ aromat jest najszybciej traconą właściwością kawy. Cieszymy się, że możemy zaoferować smakoszom kawę prażoną tradycyjną metodą bębnową, która najskuteczniej wydobywa jej niepowtarzalny charakter i jednocześnie  ma funkcjonalne zamknięcie – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo Warszawa.

Źródło: Tchibo

www.tchibo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764