logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innowacyjne technologie i produkty Nec na ISE 2018

  PR 06.02.2018, przeczytano 968 razy
ilustracjastrzałka

W dniu dzisiejszym rozpoczęły się w Amsterdamie najbardziej prestiżowe targi Integrated Systems Europe, poświęcone najnowszym rozwiązaniom i produktom szeroko rozumianej branży audiowizualnej. NEC Display Solutions prezentuje na ISE 2018 szereg nowych technologii, które pozwolą firmom oraz instytucjom tworzyć profesjonalne przekazy wizualne Digital Signage, w korporacjach, czy na wielkich obiektach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innowacyjne-technologie-i-produkty-nec-na-ise-2018,35349,artykul.html

Podczas tegorocznej edycji imprezy NEC zaprezentuje swoje rozwiązania pod hasłem „Creating Endless Impressions”. Wśród nich będzie można znaleźć rozwiązania LED dla wielkich powierzchni, które umożliwiają użytkownikom tworzenie gigantycznych ścian wideo o wysokiej rozdzielczości do zastosowań reklamowych wewnątrz i na zewnątrz budynków. Zostanie to zaprezentowane na imponującej ścianie wideo LED o powierzchni 24m2. Ponadto zostaną pokazane innowacyjne narzędzia do pracy grupowej, nowa linia super jasnych projektorów, opartych o technologię laserową RB oraz otwarta platforma modułowa NEC Open Modular Intelligence, umożliwiająca bezproblemową integrację kompatybilnych akcesoriów z monitorami (komputery, media playery, inne).

Goście odwiedzający stoisko NEC (5-R20, Hala 5) mogą zobaczyć technologie wyświetlania obrazu w różnych rzeczywistych zastosowaniach. Są to m.in.: personalizowany, kontekstowy system Digital Signage, oprogramowanie Hiperwall – rozwiązanie idealne do pomieszczeń kontrolnych i analitycznych oraz wizualizacji Big Data (tym razem zaprezentowane w zastosowaniu konferencyjnym) oraz NEC InfinityBoard, rewolucyjne narzędzie do nowoczesnych pomieszczeń konferencyjnych.

Na stoisku NEC  zaprezentowano m.in.:

  • Nowe monitory wielkoformatowe z serii P oraz V w rozmiarach od 65” do 98” z funkcją HDR (High Dynamic Range), pozwalającą na wyświetlanie realistycznych obrazów w każdych warunkach oświetleniowychProdukty dvLED, włącznie z LiFT, TiLE oraz LED Poster do zastosowań w recepcjach, handlu, pomieszczeniach konferencyjnych i transporcie
  • Nowe, o najwyższej jasności na świecie projektory laserowe RB z serii PH do projekcji w dużych obiektach
  • Nowy projektor 4K UHD NEC PX1005QL


- W tym roku w NEC skupiamy się na pokazaniu światu, że cyfryzacja może służyć nie tylko do przekazywania informacji, ale również do tworzenia doświadczeń, które angażują, łączą i fascynują odbiorców w korporacjach, rozrywce, handlu i innych branżach. Goście odwiedzający ISE będą mogli zobaczyć na żywo instalacje prezentujące możliwości naszej technologii w realnych zastosowaniach. - powiedziała Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing and Business Development w NEC Display Solutions Europe.

NEC organizuje zwiedzanie stoiska z przewodnikiem, podczas którego goście będą mogli m.in. zaprojektować rozwiązanie Digital Signage przyszłości, oparte na produktach NEC. Ponadto Adrian Cotterill, redaktor naczelny DailyDOOH i współzałożyciel Ministry of New Media będzie przeprowadzał wywiady z branżowymi ekspertami na stoisku NEC.

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764