logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inpost maluje Paczkomaty - konkurs kreatywny Artinpost

  PR 29.05.2019, przeczytano 2134 razy
ilustracjastrzałka

ArtInPost - 23 maja rozpoczął się konkurs kierowany do pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich amatorów z zacięciem designerskim. Ich prace mają szansę zaistnieć w przestrzeni publicznej realnie ją odmieniając. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 25 tysięcy złotych a przede wszystkim realizacja ich projektów. Mecenasem konkursu jest InPost Paczkomaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inpost-maluje-paczkomaty---konkurs-kreatywny-artinpost,382658,artykul.html

InPost Paczkomaty to usługa, która zrewolucjonizowała polski e-commerce w zakresie odbierania paczek z punktu dając możliwość odbiorów 24/7 niemal w każdej miejscowości w Polsce poprzez urządzenia zlokalizowane w przestrzeni publicznej.

Właściciel marki ogłasza konkurs pod nazwą ArtInPost. Do udziału zachęca hasłem „Pomaluj swój świat, tak jak chcesz!”.  

Każdy, kto lubi artystyczne wyzwania i chce mieć wpływ na wygląd swojego otoczenia, może podjąć się zadania konkursowego i zaprojektować grafikę na Paczkomat. Wystarczy kreatywna głowa. Projekt można wykonać z pomocą kreatora w serwisie artinpost.pl albo własnych narzędzi, korzystając z gotowego szablonu Paczkomatu.

Na przesłanie prac uczestnicy mają czas do 20 czerwca. Wyniki zostaną ogłoszone już 4 lipca. Laureatów wyłoni Jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu, które przyzna trzy atrakcyjne Nagrody Główne. Wszystkie prace oceni również publiczność i w głosowaniu internetowym wybierze swoich faworytów.

Zwycięskie projekty zostaną zrealizowane na wybranych Paczkomatach. Partnerem Konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU).

Prace można przesyłać od 20 maja do 20 czerwca przez serwis artinpost.pl. InPost Paczkomaty zachęca do podjęcia wyzwania.

  • Regulamin i szczegóły konkursu TUTAJ

Źródło: InPost

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764