logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inpro buduje dla Ciebie – wyjątkowa kampania dewelopera

  PR 13.09.2019, przeczytano 640 razy
ilustracjastrzałka

INPRO, deweloper z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku trójmiejskim, startuje z kampanią pod hasłem „Inpro buduje dla Ciebie”. Głównymi bohaterami będą pracownicy firmy, którzy każdego dnia angażują się w powstawanie nowych projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inpro-buduje-dla-ciebie-%E2%80%93-wyjatkowa-kampania-dewelopera,383949,artykul.html

Deweloper INPRO postanowił przedstawić zespół, który codziennie pracuje przy realizacji osiedli mieszkaniowych. W tym celu uruchomił akcję „Inpro buduje dla Ciebie”. Ma ona służyć nie tylko zaprezentowaniu pracowników jako głównych bohaterów kampanii, ale również podkreśleniu roli, jaką odgrywają oni w procesie projektowania i budowy nowych osiedli. Jest to jednocześnie element docenienia ich codziennego wysiłku i ciężkiej pracy.

Zaangażowanie, pracowitość i pasja to główne wartości, jakie deweloper i jego pracownicy chcą przekazać za pośrednictwem kampanii „Inpro buduje dla Ciebie”. W powstawanie każdej inwestycji zaangażowane są setki osób, które codziennie poświęcają dużo wysiłku, aby jak najlepiej zrealizować dany projekt. Pracownicy świadomi tego, że tworzą czyjeś nowe wymarzone miejsce do zamieszkania, starają się dołożyć wszelkich starań, aby uczynić przestrzeń możliwie najbardziej komfortową i wyjątkową. Nowa inicjatywa Inpro ma jednocześnie stanowić punkt zwrotny w komunikacji firmy z klientami i pozwolić na otwarcie zupełnie nowego dialogu.

- Celem kampanii jest przybliżenie obecnym, jak i potencjalnym klientom sylwetek osób, które wspólnie realizują nasze inwestycje. Mówiąc wprost - domy dla ludzi tworzą ludzie –  i właśnie to chcemy uzmysłowić naszym odbiorcom. Ciężka i trudna praca, którą codziennie wykonują nasi pracownicy, przekłada się później na zadowolenie właścicieli mieszkań. Dlatego w INPRO zatrudniamy profesjonalną ekipę fachowców, którzy potrafią sprostać największym wyzwaniom budowlanym – powiedział Rafał Zdebski, Dyrektor Handlowy INPRO S.A

Działania promocyjne rozpoczęły się  we wrześniu 2019 roku z wykorzystaniem nośników outdoorowych, przewidziane są także reklamy w prasie tradycyjnej. W mediach społecznościowych kampania będzie oznaczona hashtagiem #InproBudujeDlaCiebie. Dodatkowo na stronie internetowej INPRO powstała zakładka ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi akcji.

Działania w kanałach social media zostaną wzmocnione kampanią remarketingową z wykorzystaniem internetowych banerów Google Adwords.

Za ideę, kreację oraz wszystkie działania egzekucyjne odpowiedzialna jest agencja ULTRA. Za obsługę public relations odpowiada agencja Tauber Promotion.

Źródło: INPRO

www.inpro.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764