logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Insbay wychodzi poza granice Europy

  PR 14.06.2021, przeczytano 416 razy
ilustracja

Maciej Szurek, współtwórca aplikacji Insbay, wystąpił z prelekcją przed reprezentantami międzynarodowej sieci agencji PR Unified Strategies Public Relations Network. To strategiczne spotkanie to kolejny duży krok w rozwoju prężnie rozwijającego się polskiego startupu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/insbay-wychodzi-poza-granice-europy,391886,artykul.html

Rewolucja w lokowaniu produktu

Do prezentacji w Unified Strategies Public Relations Network doszło na początku czerwca. Międzynarodowa sieć agencji public relations dostrzegła potencjał aplikacji insbay.

- Aplikacja insbay daje szerokie możliwości wykorzystania nowych działań reklamowych w obszarze digitalu. Współpraca insbay z TVN Grupa Discovery utwierdza nas w przekonaniu, że polska aplikacja może zrewolucjonizować video product placement na całym świecie - podsumowuje Bob Schiers, CO-Founder & President USPR.

Susan Hamburg, CO-Founder & CEO USPR dodaje - Prelekcja, dotycząca polskiego startupu insbay zrobiła na nas bardzo dobre wrażenie. Widzimy szerokie możliwości wykorzystania aplikacji na amerykańskim rynku. Polacy udowodnili, że potrafią tworzyć innowacyjne rozwiązania.

Prezentacja w USPR otwiera przed polskim startupem nowe możliwości. Zainteresowanie stowarzyszenie agencji public relations może pomóc w ekspansji na rynek amerykański.

- Ogromnie się cieszę, że mogłem zaprezentować innowacyjne narzędzie przed członkami stowarzyszenia Unified Strategies Public Relations Network. Prelekcja przed tak szanownym audytorium jest dla mnie dużym wyróżnieniem, które motywuje do dalszej pracy nad aplikacją - komentuje Maciej Szurek, współtwórca aplikacji insbay.

Odpowiedź na zmiany społeczne

W trakcie wystąpienia współzałożyciel insbay omówił utrzymujący się trend na światowym rynku reklamowym. Na przestrzeni ostatnich lat możemy dostrzec wyraźny spadek budżetów mediowych na reklamę telewizyjną. Obecnie odbiorcy chcą samodzielnie decydować jakiego typu treści konsumują. Media cyfrowe odpowiadają na tę potrzebę, przykuwając uwagę odbiorców na dłużej niż tradycyjne formaty telewizyjne. W odpowiedzi globalne koncerny podążając za konsumentami, przenoszą budżety reklamowe do digitalu. insbay łącząc świat telewizji oraz digitalu, umożliwia stacjom przygotować ofertę dopasowaną do zmiany przyzwyczajeń widzów. W aplikacji odbiorcy mogą zobaczyć ulubione programy o urządzaniu wnętrz, obejrzeć lokowane w nich produkty i od razu je kupić.

Unified Strategies Public Relations Network to międzynarodowa sieć specjalistów branży PR i komunikacji marketingowej, zrzeszająca ponad 60 agencji z Ameryki Północnej i Europy. Sieć USPR została założona w celu dostarczania najlepszych usług public relations w Ameryce Północnej oraz Europie w oraz dostarczania know-how w zakresie strategii komunikacji social mediów, analityki, content marketingu, zakupu mediów, komunikacji B2B i B2C czy komunikacji kryzysowej na rynku lokalnym, jak i na arenie międzynarodowej.

Źródło: insbay

www.insbay.app

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.
Jak Polacy kupują online?
Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to zdecydowanie najczęściej kupowane kategorie produktów w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%) i czas realizacji zamówienia (44%), ale też dostępne formy płatności (28%).
Monitor interaktywny Newline Elara
Monitory interaktywne to narzędzia, które konsekwentnie wpisują się w naszą biznesową, a właściwie cyfrową rzeczywistość. Ekrany dotykowe to najbardziej poszukiwane rozwiązania, pod warunkiem, że są intuicyjne, szybko działają i są bezpieczne. To chyba trzy podstawowe cechy, których powinniśmy wymagać od urządzeń z tej kategorii.
El Padre dla Superbrands
W środę 21 września br. w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się Gala XVI edycji Superbrands. Agencja El Padre po raz kolejny odpowiadała za jej realizację.
Lars Silberbauer nowym dyrektorem marketingu HMD Global
HMD Global, dom urządzeń Nokia, ma przyjemność ogłosić, że Lars Silberbauer został nowym CMO firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764