logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Insignia dla marki Bracki Pils

  PR 02.09.2015, przeczytano 1934 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania ditigal marki Brackie Pils, należącej do Grupy Żywiec. Za obsługę odpowiada Agencja INSIGNIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/insignia-dla-marki-bracki-pils,25857,artykul.html

Brackie Pils to nowe piwo na polskim rynku, stworzone przez browarników z Polski i Czech. Piwo dostępne będzie w sklepach od września br.

INSIGNIA odpowiada za uruchomienie strony internetowej www.brackiepils.pl, kreację bannerów w ramach kampanii launchingowej produktu oraz aktywację konkursową, opartą o innowacyjny mechanizm samplingu. 

Kampania marki Brackie Pils reklamowa obejmuje również nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania PR i BTL w punktach sprzedaży. 

To już druga marka Grupy Żywiec, obsługiwana przez Agencję. Od czerwca br. INSIGNIA odpowiada za obsługę marki Strongbow w social mediach. 



Źródło: INSIGNIA

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
TRAFFIT, dostawca systemu ATS pomagający rekruterom usprawniać procesy rekrutacyjne, z początkiem września uruchomił autorski program TRAFFIT Experts. Ideą jest rozwiązywanie problemów z jakimi obecnie mierzy się branża HR. W tym celu do współpracy zaproszono znane w branży ekspertki – Wronikę Szatan, Natalię Florek, Dominikę Petrykowską oraz Karolinę Kołosowską. W ramach...
14. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”
Właśnie wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka jeszcze więcej konkursów, niespodzianek i atrakcyjnych nagród przygotowanych we współpracy z wyjątkowymi ambasadorami.
Clipatize z nową strategią marki, brandingiem i ofertą
Clipatize, obecna na rynku od 2012 roku polska agencja marketingu B2B, ogłasza wprowadzenie nowej strategii marki, identyfikacji wizualnej oraz struktury oferowanych usług. Powodem zmiany jest potrzeba odzwierciedlenia nabytych w ostatnich latach kompetencji i doświadczenia w tożsamości oraz komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764