logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Insignia dla marki Bracki Pils

  PR 02.09.2015, przeczytano 1863 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania ditigal marki Brackie Pils, należącej do Grupy Żywiec. Za obsługę odpowiada Agencja INSIGNIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/insignia-dla-marki-bracki-pils,25857,artykul.html

Brackie Pils to nowe piwo na polskim rynku, stworzone przez browarników z Polski i Czech. Piwo dostępne będzie w sklepach od września br.

INSIGNIA odpowiada za uruchomienie strony internetowej www.brackiepils.pl, kreację bannerów w ramach kampanii launchingowej produktu oraz aktywację konkursową, opartą o innowacyjny mechanizm samplingu. 

Kampania marki Brackie Pils reklamowa obejmuje również nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania PR i BTL w punktach sprzedaży. 

To już druga marka Grupy Żywiec, obsługiwana przez Agencję. Od czerwca br. INSIGNIA odpowiada za obsługę marki Strongbow w social mediach. 



Źródło: INSIGNIA

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764