logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera

  PR 03.08.2020, przeczytano 627 razy
ilustracja

Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/insignia-powieksza-zespol-o-nowego-new-business-managera,387973,artykul.html

Gębala to specjalista z doświadczeniem zdobywanym zarówno na polu agencyjnym, jak i związanym z rozwojem projektów startupowych. Zawodową karierę handlowca kontynuował w CallPage, zaś ostatni rozdział związany jest z krakowską agencją Semahead, w której pełnił funkcję New Business Sales Managera. W agencji Insignia do zadań Gębali należy analiza rynku, budowanie relacji z potencjalnymi klientami oraz pozyskiwanie zapytań i pomoc w zdobywaniu kontraktów.

- To duży krok w rozwoju kariery handlowca w branży reklamowej. Dołączam do zespołu czołowych specjalistów na rynku i już cieszę się z perspektywy współpracy z markami, które będą stanowiły silne punkty w portfolio agencji Insignia – ocenia Bartłomiej Gębala.

Nowo pozyskany New Business Manager dołącza do zespołu mediów agencji Insignia w symbolicznym momencie. W sierpniu dział obchodzi 10-lecie funkcjonowania.

- W tym miesiącu świętujemy jubileusz. Zaczynaliśmy od planowania i kupowania kampanii w mediach tradycyjnych, SEO oraz SEM, by dziś móc zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalu. Odpowiedzialność za pozyskiwanie nowych partnerów agencji Insignia spoczywa teraz na Bartku, który udowodnił już, że jest skutecznym handlowcem w branży – ocenia Anna Wyród, Media Manager agencji.

Prywatnie, Gębala jest fanem angielskiej piłki nożnej, a także entuzjastą amatorskiego sportu – trenuje crossfit i jeździ na rolkach. Na liście jego sukcesów jest także m.in. wicemistrzostwo województwa śląskiego w skoku w dal.

Źródło: Insignia

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764