logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Insignia z nowym strategiem

  PR 18.05.2015, przeczytano 580 razy

Do zespołu agencji INSIGNIA dołączyła Karolina Reimus, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/insignia-z-nowym-strategiem,24879,artykul.html

Reimus jest strategiem z 8-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, absolwentką Szkoły Strategii Marki (SAR) i Szkoły Badań Rynku (PTBRiO).

Przez wiele lat prowadziła dział strategii w agencji Hand Made. Przygotowywała pozycjonowania, strategie komunikacji i strategie reklamowe dla wielu marek, w tym Bakomy, Malmy, Tarczyńskiego, Nordea Bank Polska, MK Cafe, Hoop Coli, Sidoluxu i innych.

Dla stałych klientów zajmuje się również konsultowaniem projektów badawczych oraz organizacją warsztatów strategicznych z udziałem klienta, domu badawczego, domu mediowego i agencji kreatywnych.

W strukturach agencji INSIGNIA będzie kierowała zespołem odpowiedzialnym za planowanie strategii dla kluczowych klientów spółki.

Źródło: INSIGNIA

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764