logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Insignia z nowym strategiem

  PR 18.05.2015, przeczytano 384 razy

Do zespołu agencji INSIGNIA dołączyła Karolina Reimus, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/insignia-z-nowym-strategiem,24879,artykul.html

Reimus jest strategiem z 8-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, absolwentką Szkoły Strategii Marki (SAR) i Szkoły Badań Rynku (PTBRiO).

Przez wiele lat prowadziła dział strategii w agencji Hand Made. Przygotowywała pozycjonowania, strategie komunikacji i strategie reklamowe dla wielu marek, w tym Bakomy, Malmy, Tarczyńskiego, Nordea Bank Polska, MK Cafe, Hoop Coli, Sidoluxu i innych.

Dla stałych klientów zajmuje się również konsultowaniem projektów badawczych oraz organizacją warsztatów strategicznych z udziałem klienta, domu badawczego, domu mediowego i agencji kreatywnych.

W strukturach agencji INSIGNIA będzie kierowała zespołem odpowiedzialnym za planowanie strategii dla kluczowych klientów spółki.

Źródło: INSIGNIA

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

180heartbeats + Jung v Matt autorką cyfrowego kumpla do grilla dla Szwajcarów
Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała apkę Grill-Buddy dla grillitarian. Z jej pomocą Migros, największa sieć w Szwajcarii chce dotrzeć do miłośników dań z rusztu i zachęcić ich do grillowania i rozmów na ten temat.
Farby Beckers z kampanią radiową wokół konkursu
Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa wokół konkursu marki farb Beckers „Pokaż barwy Twoich emocji”. Spoty promujące akcję będą emitowane w największych stacjach radiowych w Polsce, m.in. w RMF i Radio Zet. Konkurs wspierają działania BTL, a także aktywności w kanałach social media oraz na portalach internetowych. Zakupem mediów zajął się dom...
Wyszukiwarka KAYAK.pl przedstawia nową odsłonę swojej kampanii reklamowej w Polsce. W ramach promocji marki 17 lipca w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się emisja nowych spotów, która potrwa do końca września.
Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764