logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inspiracje produktowe na platformie ESB

  PR 17.12.2020, przeczytano 235 razy

Platforma European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie dostawców produktów reklamowych. Najważniejszą jej zaletą jest system szybkich wiadomości bezpośrednio do dostawców. Pozwala na wysłanie wiadomości nawet do stu dostawców jednocześnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inspiracje-produktowe-na-platformie-esb,389596,artykul.html

W zeszłym tygodniu na platformie ESB znalazło się około 50 nowych inspiracji produktowych dla agencji reklamowych, wśród których znalazły się zimowe czapki, szaliki, rękawiczki i leżaki. Każdy z nich może posiadać firmowe logo. Innymi inspiracjami mogą okazaćsię magnesy kopułkowe, kapelusze na nadchodzący nowy rok, kolorowe ręczniki, przeciwdeszczowe poncza, klasyczne i ekologiczne pendrive'y oraz maski, które są jednym z najczęściej wyszukiwanych produktów.

Główną zaletą platformy ESB jest możliwość zadawania zapytań z poziomu samego newsa.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764